25.3 C
Άγιος Νικόλαος
27 Σεπτεμβρίου 2021
Food & Beverages

Ξεκινά σήμερα το ελληνογαλλικό Workshop για εναλλακτικό τουρισμό και γαστρονομία

Το Greek – French Alternative Tourism & Gastronomy Workshop 2021 διεξάγεται με απώτερο στόχο την ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού της Ελλάδας, καθώς και την προώθηση των τροφίμων και των ποτών στην ιδιαίτερης σημασίας για τη χώρα μας γαλλική αγορά.

Ανοίγει σήμερα η αυλαία του Greek – French Alternative Tourism & Gastronomy Workshop 2021 στη Γαλλία. Το workshop, με αιχμή την αγορά της Γαλλίας, αποτελεί ένα ακόμη βήμα της Tourism Media & Events, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων Virtual Greek Tourism & Gastronomy Workshops 2021 που διοργανώνει.

Το Greek – French Alternative Tourism & Gastronomy Workshop 2021 διεξάγεται με απώτερο στόχο την ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού της Ελλάδας, καθώς και την προώθηση των τροφίμων και των ποτών στην ιδιαίτερης σημασίας για τη χώρα μας γαλλική αγορά, η οποία αποτελεί μία από τις βασικές πηγές εισερχόμενων ταξιδιωτών για την Ελλάδα.

Η εν λόγω εκδήλωση, η οποία θα ολοκληρωθεί στις 15 Απριλίου -μετά το πέρας εκατοντάδων B2B προκαθορισμένων virtual συναντήσεων-, αποτελεί συνέχεια των επιτυχημένων διαδικτυακών διοργανώσεων για τον εναλλακτικό τουρισμό και τη γαστρονομία στις αγορές του Βελγίου, της Πολωνίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας.

Επισημαίνεται ότι η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, του Διαπολιτισμικού Ομίλου για την UNESCO και της Ελληνικής Πρεσβείας στη Γαλλία. Κύριος Χορηγός της εκδήλωσης είναι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Επίσημος χορηγός Αερομεταφορών είναι η Aegean Airlines και χορηγοί είναι η Περιφέρεια Ηπείρου, η Περιφέρεια Στερεάς, το Κέντρο Υποστήριξης Επιχειρήσεων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, ο Δήμος Αθηναίων, το New Hotel και το Ελληνικό Πρωινό.

Κατά γενική παραδοχή, η συνεχιζόμενη κατάσταση της πανδημίας της νόσου COVID-19, σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις της υγειονομικής κρίσης τόσο στον κλάδο του τουρισμού, όσο και στον τομέα της γαστρονομίας καθιστά αναγκαία την προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα και τη δημιουργία θετικών προϋποθέσεων για τον ελληνικό τουρισμό την επόμενη ημέρα. Ως εκ τούτου, οι εκδηλώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021 θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά μέσω κορυφαίας, ειδικά σχεδιασμένης, επαγγελματικής πλατφόρμας.

Παράλληλα με την εκδήλωση για τον εναλλακτικό τουρισμό θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονη εκδήλωση για τον αγροδιατροφικό κλάδο, με μπαράζ B2B συναντήσεων, επιδιώκοντας την ανάδειξη των ωφελειών που προκύπτουν από τη διασύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία. Στην εκδήλωση της Γαλλίας τιμώμενη Περιφέρεια είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τιμώμενη γαστρονομική Περιφέρεια είναι η Περιφέρεια Κρήτης.

Οι επόμενες εκδηλώσεις για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού και της γαστρονομίας της Ελλάδας θα πραγματοποιηθούν στη Δανία το διήμερο 19-20 Απριλίου και στη Σουηδία τον Δεκέμβριο του 2021.

Σημειώνεται ότι για την προβολή του τουρισμού πολυτελείας, αλλά και την προώθηση των ελληνικών προϊόντων αγροδιατροφής, αναμένεται να πραγματοποιηθούν Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshops στη Ρωσία το διάστημα 5-7 Μαΐου 2021, στο Ντουμπάι το διήμερο 12-13 Μαΐου 2021, στις ΗΠΑ τον Οκτώβριο του 2021 και στη Benelux (με επίκεντρο το Λουξεμβούργο) τον Νοέμβριο του 2021.

Ως γνωστόν τα Greek Alternative & Luxury Tourism Workshops απευθύνονται σε τουριστικές επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς που ενδιαφέρονται να προβάλλουν τις υπηρεσίες και προϊόντα τους γύρω από τον εναλλακτικό τουρισμό ή/και τον τουρισμό πολυτελείας.

Ακολούθως, τα Greek Gastronomy Workshops ενδιαφέρουν άμεσα τις εξαγωγικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να διεισδύσουν ή και να ισχυροποιήσουν την παρουσία τους σε καίριες αγορές της Ευρώπης.

Σε κάθε εκδήλωση συμμετέχουν από την πλευρά των αγορών για μεν τον τουρισμό, 70-80 τοπικοί τουριστικοί πράκτορες (στην περίπτωση του Ηνωμένου Βασιλείου η συμμετοχή ξεπέρασε κάθε προηγούμενο) και tour operators της εκάστοτε αγοράς, για δε τον αγροδιατροφικό τομέα, 40-50 αγοραστές (εισαγωγείς, χονδρέμποροι, αλυσίδες supermarket, delicatessen κ.ά.).

Για την επιτυχία των εκδηλώσεων, ενώνουν τις δυνάμεις τους τα έμπειρα στελέχη της διοργανώτριας εταιρείας Tourism Media & Events και οι συνεργαζόμενες ανά χώρα τοπικές PR εταιρείες, που διασφαλίζουν τη συμμετοχή των σημαντικότερων επαγγελματιών της εκάστοτε τοπικής αγοράς.

Κατά την έναρξη των διαδικτυακών εκδηλώσεων πραγματοποιείται webinar για όλους τους συμμετέχοντες με παρουσιάσεις προορισμών και προϊόντων γαστρονομίας της Ελλάδας. Ταυτόχρονα, πραγματοποιείται παρουσίαση σε προσκεκλημένους εκπροσώπους μεγάλων και εξειδικευμένων τοπικών media από την εκάστοτε χώρα, επιδιώκοντας τη μέγιστη δημοσιότητα των συμμετεχόντων.

Ακολουθεί η κορύφωση της εκδήλωσης στην οποία όλοι οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να συμμετάσχουν σε προκαθορισμένες συναντήσεις σε διάστημα 2-3 ημερών.

Στο πλαίσιο αυτό, οι συμμετέχοντες από τον κλάδο του τουρισμού θα παρουσιάσουν τις προτάσεις τους σε travel agents και tour operators, ενώ οι συμμετέχοντες από τον αγροδιατροφικό κλάδο θα προωθήσουν σε εξειδικευμένους επαγγελματίες τα προϊόντα τους και τις γαστρονομικές τους προτάσεις.

Ακολουθήστε το filoxenianews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον τουρισμό-επισιτισμό!

Δείτε ακόμα

Σε αδιέξοδο ο οινικός κλάδος, προτείνει 6 μέτρα για την άμεση στήριξη του

Ν. Π.

Τα Οινοξένεια 10-12 Σεπτεμβρίου γιορτάζουν την επανάσταση

N. K.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Παγκρήτιο Φόρουμ Προώθησης Κρητικών Προϊόντων

Ν. Π.

Super Market Awards 2021- S/M Χαλκιαδάκης «Στα δύσκολα, είμαστε όλοι μαζί. Έτσι έχουμε μάθει να προχωράμε»

Μ. Τ.

Κρασί από το βυθό της θάλασσας

N. K.

Η πανδημία άλλαξε την καθημερινότητα και τις συνήθειες των καταναλωτών-Κατά πόσο η στροφή στις διαδικτυακές αγορές θα έχει διάρκεια στο μέλλον;

Μ. Τ.
φορτώνει....