Ξενοδοχεία

WTM 2022: Η Domes Resorts σχεδιάζει νέα επέκταση εντός και εκτός Ευρώπης

Ο όμιλος πολυτελούς τρόπου ζωής και φιλοξενίας Domes Resorts προσβλέπει σε ένα πολυάσχολο 2023 με μια ολοκληρωμένη στρατηγική επέκτασης.

Η Domes Resorts, η οποία διαθέτει επτά ακίνητα στην Ελλάδα και ένα νέο ξενοδοχείο στο Αλγκάρβε, επεξεργάζεται σχέδια ανάπτυξης, το πρώτο στάδιο των οποίων θα δει νέα θέρετρα στην Ισπανία, την Ιταλία και την Κύπρο, με το δεύτερο στάδιο αυτής της στρατηγικής να περιλαμβάνει σχέδια για έχουν παρουσία σε έναν προορισμό εκτός ευρωπαϊκών συνόρων.

Ο όμιλος σχεδιάζει επίσης να αναπτύξει high-end, αυτόνομα εστιατόρια και εμπειρίες που στη συνέχεια θα ενσωματωθούν στα ξενοδοχεία τους.

Μιλώντας για τα σχέδια ανάπτυξης της Domes Resorts για το 2023, στο Travel Bulletin , ο Μάνος Βατζόλας, αναπληρωτής εμπορικός διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ, δήλωσε: «Προσπαθούμε να εδραιώσουμε πραγματικά το brand εκτός Ελλάδας. Το πρώτο μας ξενοδοχείο στην Πορτογαλία, το Domes Lake Algarve, έχει αποδειχθεί πολύ δημοφιλές και επιθυμούμε να το αξιοποιήσουμε σε όλη την Ευρώπη, επομένως εξετάζουμε ευκαιρίες στην Ισπανία, την Ιταλία και την Κύπρο, και λίγο πιο κάτω, θα θέλαμε να προσθέσουμε έναν προορισμό μακρινών αποστάσεων στο χαρτοφυλάκιό μας.”

«Προσπαθούμε επίσης να δοκιμάσουμε νέες εμπειρίες υψηλής ποιότητας εκτός ξενοδοχείων, για παράδειγμα, να δημιουργήσουμε εστιατόρια βραβευμένα με αστέρια Michelin σε πόλεις όπως η Αθήνα και, στη συνέχεια, όταν θα αισθανθούμε ότι είναι καθιερωμένα και επιτυχημένα, θα τα ενσωματώσουμε στα θέρετρά μας. Οι περισσότεροι από τους επισκέπτες μας είναι έμπειροι ταξιδιώτες, επομένως αναζητούν πάντα τις καλύτερες εμπειρίες στις διακοπές τους.

«Αυτό είναι επίσης κάτι που εξετάζουμε για την ανάπτυξη εμπειριών. εμπειρίες που δίνουν στους επισκέπτες μας μια εικόνα για τη ζωή των ντόπιων και πώς μπορούμε να τους εκπαιδεύσουμε για το τοπικό μας περιβάλλον.

Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η μεγαλύτερη αγορά για τα Domes Resorts, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ και τη Γερμανία, και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου διαδραματίζουν βασικό ρόλο στην επικοινωνία των αξιών της επωνυμίας Domes, λέει ο Βατζόλας.

«Η εκπαίδευση είναι πολύ σημαντική για εμάς. Οι πλατφόρμες εκπαίδευσης, τα ενεργά κίνητρα και τα απτά οφέλη μας εκτιμώνται πραγματικά από τους πράκτορες με τους οποίους συνεργαζόμαστε στο βαθμό που τώρα έχουμε αυτό που ονομάζαμε «Dome Junkies». Αυτοί είναι αντιπρόσωποι που γνωρίζουν πολύ καλά τις μάρκες μας, έχουν επισκεφθεί τα θέρετρα μας και γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ της Luxury Collection, της Autograph Collection και της Domes Aulus. Είναι πολύ σημαντικοί για εμάς»

Αναλογιζόμενος τις ζοφερές οικονομικές προοπτικές για το Ηνωμένο Βασίλειο, ο κ.Βατζόλας είπε ότι είναι αισιόδοξος ότι η αγορά πολυτελών προϊόντων θα το ξεπεράσει. « Oι ταξιδιώτες πολυτελείας θα εξακολουθούν να ταξιδεύουν, αλλά απλώς θα αναζητούν περισσότερη αξία, οπότε θα εξετάσουμε πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις».

Ακολουθήστε το filoxenianews στο Google News στο Facebook και στο linkedin

Δείτε ακόμα

Γιατί τα ξενοδοχεία αποφεύγουν το δωμάτιο με αριθμό 420

Γ. Π.

Η Marriott δεσμεύεται να έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων έως το 2050

Γ. Π.

Η Meliá Hotels International αποκτά παρουσία στα ελληνικά νησιά, με τρία ξενοδοχεία σε Κρήτη και Ρόδο

Γ. Π.

Elounda Beach: Ανοίγει στις 24 Μαΐου

Γ. Π.

ΞΕΕ: Συγκινητική η ανταπόκριση των ξενοδοχείων της Αττικής για τη φιλοξενία πυρόπληκτων πολιτών

N. K.

Ξεκινούν τα έργα για το Elounda Hills

Γ. Π.
φορτώνει....