Το καταναλωτικό αίσθημα απέναντι στα ταξίδια φαίνεται να αυξάνεται αυτή την εβδομάδα, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να έχουν σημαντικό ρόλο σε αυτή την εξέλιξη, όπως υποστηρίζουν οι Βρετανοί τουριστικοί πράκτορες, οι οποίοι εκτιμούν ότι οι αναρτήσεις των παραθεριστών, από τις διακοπές τους, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόνωσαν τις κρατήσεις για διακοπές, για το υπόλοιπο καλοκαίρι.
Με αυτό συμφωνεί η Gemma Antrobus, ιδιοκτήτρια του Haslemere Travel και πρόεδρος των Aito Agents, υπογραμμίζοντας πως οι κρατήσεις τονώθηκαν λόγω των παραθεριστών που επέστρεψαν από τις διακοπές τους σε προορισμούς με ηλιοφάνεια και των σχετικών αναρτήσεών τους στις σελίδες τους, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την Ελλάδα, σύμφωνα με την ίδια, να είναι η πιο “ευνοημένη” για σχεδιαζόμενα ταξίδια.
Αντίστοιχα, στον πιο δημοφιλή, καλοκαιρινό προορισμό του 2021 για νέες κρατήσεις, βάσει αξίας, αναδεικνύεται η Ελλάδα, σύμφωνα και με τον διευθυντή πωλήσεων της Travel Counsellors, Jim Eastwood, ακολουθούμενη από την Ισπανία. Ο ίδιος αναφέρει πως νέες κρατήσεις για τον χειμώνα 2021-22 υπάρχουν για τις ΗΠΑ, τα Μπαρμπάντος και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Από την πλευρά του ο David Moon, επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης του Advantage Travel Partnership, λέει ότι υπήρξε μικρή αύξηση στις κρατήσεις και τα έσοδα, τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες, σε σύγκριση με τις προηγούμενες τέσσερις εβδομάδες, αλλά οι όγκοι παρέμειναν σημαντικά χαμηλότεροι, από τα επίπεδα πριν από την πανδημία. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο πιο δημοφιλής μήνας που έγινε κράτηση την περασμένη εβδομάδα ήταν ο Αύγουστος 2021.
Για τα μέλη της Advantage, η Ισπανία είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός, αντιπροσωπεύοντας το 44% των αναχωρήσεων του 2021, ενώ η Ελλάδα την τελευταία εβδομάδα παρουσίασε τις καλύτερες κρατήσεις, καθώς πραγματοποιήθηκε το 40% των κρατήσεων για αναχωρήσεις μέσα στο 2021.
Πηγή:money-tourism.gr
Ακολουθήστε το filoxenianews.gr στο Google News