Τουρισμός

Το τελος μια ανέλπιστα καλής σεζόν για τον τουρισμό στην Κρήτη και η απαρχή μιας ακόμα καλύτερης το 2022

Το τελος της φετινής σεζόν στην Μεγαλόνησο αφήνει πίσω κούραση αλλά και πολλά χαμογελά για μια ανέλπιστα καλή σεζόν για όλους που ασχολούνται με τον κλάδο του τουρισμού.

Η φετινή τουριστική σεζόν ξεπέρασε κάθε προσδοκία στην Κρήτη με τις αφίξεις να ξεπερνούν το 60% σε σύγκριση με το 2019 και τις πληρότητες στα ξενοδοχεία και τα καταλύματα να είναι πολύ υψηλές.

Την ίδια στιγμή, ιδιαίτερα ευνοϊκή ήταν η πορεία της τουριστικής περιόδου και για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των ενοικιαζόμενων οχημάτων, ειδικά τον Αύγουστο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, δεν υπήρχε αμάξι διαθέσιμο ούτε για δείγμα. Πλέον όλοι στρέφουν το βλέμμα στην επόμενη σεζόν, η οποία όπως αναφέρουν οι ειδικοί, αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα Μαρτίου

«Ο κόσμος έδειξε ότι βάζει σε προτεραιότητα το ταξίδι έστω και λιγότερες ημέρες. Το έχει ανάγκη, θέλει να ξεφύγει, οπότε μας προτίμησε και οι tour operators δείχνουν πλέον ότι θα υπάρξει μία δυναμική ανάπτυξη τα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια», σύμφωνα με τις αισιόδοξες δηλώσεις του αντιπροέδρου Παγκρήτιου Συλλόγου διευθυντών Ξενοδοχείων, Αλέξανδρου Σωμαρά.

Σεπτέμβριο και Οκτώβριο ήταν εξαιρετικά δύσκολο να βρει κανείς διαθέσιμο όχημα διαθέσιμο προς ενοικίαση: «Υπήρχε μία ασφάλεια στους επισκέπτες που ήρθαν στην Κρήτη, δεν είχαμε προβλήματα και δόξα τω Θεώ όλα πήγαν καλά», ανέφερε με ικανοποίηση ο ιδιοκτήτης επιχείρησης ενοικιαζόμενων οχημάτων, Γιώργος Μπαμιεδάκης.

Μετά και από την τουριστική έκθεση του Λονδίνου φαίνεται πως η Κρήτη το 2022 θα κληθεί να διαχειριστεί την εντυπωσιακή, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, άνοδο των τουριστικών μεγεθών: «Θα δούμε μία σεζόν 2022 πολύ καλύτερη απ’ ότι περιμέναμε, αυτό λένε και τα μηνύματα που ήρθαν από έκθεση του Λονδίνου, με μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία να θέλουν πολύ περισσότερες θέσεις», ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Χαλκιαδάκης σε δηλώσεις του στο ΚΡΗΤΗ TV.

Ακολουθήστε το filoxenianews στο Google News και στο Facebook 

Δείτε ακόμα

Οι Βρετανοί κλείνουν σαν τρελοί διακοπές στην Ελλάδα

Γ. Π.

Η Alltours προβάλει την Κέρκυρα στη γερμανική αγορά

Γ. Π.

Εμβολιασμό των εργαζομένων στον τουρισμό κατά προτεραιότητα σύμφωνα με το euronews

Γ. Π.

Ευρώπη:μεγάλο πρόβλημα κάλυψης των θέσεων απασχόλησης στον τουρισμό

N. K.

Ο αντίκτυπος του ChatGPT στην ταξιδιωτική βιομηχανία

Γ. Π.

Οι κορυφαίοι προορισμοί για να κλείσετε την χρόνια με τον καλύτερο τρόπο.

Γ. Π.
φορτώνει....