Από την ανακοίνωσή του τον Ιούνιο του 2021 έως την εκτίμηση της αξίας των 800 εκατομμυρίων δολαρίων έως το 2024 από το Bloomberg, το metaverse έχει συγκλονίσει τον κόσμο. Αυτή η βασική ιδέα – ένα πλήρως καθηλωτικό 3D ψηφιακό περιβάλλον – δεν είναι μια νέα εφεύρεση. Υπάρχει από τη δεκαετία του ’90. Ωστόσο, μόλις τώρα αρχίζει να παίρνει μορφή.
Όλοι παντού ρωτούν τι σημαίνει το μετασύμπαν όχι μόνο για αυτούς αλλά και για την κοινωνία. Κάθε κλάδος προσπαθεί να δει πώς μπορεί να πηδήξει σε αυτή τη νέα ιδέα που προορίζεται να αλλάξει τον κόσμο. Αυτό το άρθρο θα ασχοληθεί με το πώς το metaverse θα αλλάξει την ξενοδοχειακή βιομηχανία από την προσέλκυση επισκεπτών στην αξιολόγηση του πώς μπορεί να εμπλουτίσει την εμπειρία τους και πολλά άλλα.
Μην πανικοβάλλεστε
Το πρώτο σημείο που πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι ότι το metaverse δεν θα αντικαταστήσει τα παραδοσιακά ταξίδια και ως εκ τούτου δεν θα καταστήσει την ξενοδοχειακή βιομηχανία ξεπερασμένη. Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι πηγαίνουν διακοπές – ιδιαίτερα διακοπές στη φύση – για μια αίσθηση απόδρασης και φυγής από την καθημερινότητα τους, σε συνδυασμό με ψηφιακή αποτοξίνωση.
Ο ξενοδοχειακός κλάδος συνειδητοποίησε γρήγορα ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει το metaverse για να πουλήσει δωμάτια. Ενώ πριν, οι επισκέπτες είχαν μόνο φωτογραφίες και κριτικές για να αποφασίσουν, τώρα θα έχουν μια επιπλέον, πιο συναρπαστική επιλογή: καθηλωτικές 3D περιηγήσεις. Φανταστείτε να περιπλανηθείτε σε ένα λόμπι ξενοδοχείου, τα δωμάτια, το σπα, να συγκρίνετε και να αντιπαραβάλλετε πιθανά ξενοδοχεία και αξιοθέατα σε 3D. Έτσι θα είναι το μέλλον του προγραμματισμού των διακοπών στην μετασύμπαν εποχή.
Αυτό που μπορεί επίσης να θέλουν να εκμεταλλευτούν οι ξενοδόχοι είναι η αύξηση των πωλήσεων. Ας πούμε ότι έχετε έναν επισκέπτη που ενδιαφέρεται να κάνει κράτηση μαζί σας. Ένα email με ένα ευγενικό γεια και μια προσφορά να εξερευνήσει τα δωμάτιά που θα μπορούσαν να του κεντρίσουν το ενδιαφέρων και να κλείσει κάτι πιο ακριβό. Ίσως θα μπορούσατε να αυτοματοποιήσετε μια έκπτωση όταν πάνε στην για έξοδο από την 3D περιήγηση.
Καλύτερες εκδηλώσεις
Όπως όλοι γνωρίζουμε, η ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν αποφέρει κέρδη μόνο στον ύπνο. Οι εκδηλώσεις αποτελούν επίσης μεγάλο μέρος της επιχείρησης. Το εταιρικό event Industry πηδά στο μετασύμπαν. Η έκρηξη των εικονικών και υβριδικών εκδηλώσεων λόγω του Covid-19 δεν θα εξαφανιστεί αφού ο ιός παραδοθεί στην ιστορία. Τι γίνεται με την οικογένεια και τους φίλους που δεν μπορούν παρευρεθούν στον γάμο, πάρτι, παραστάσεις, οποιαδήποτε εκδήλωση μπορείτε να σκεφτείτε; Τα ξενοδοχεία μπορούν πλέον να γίνουν προσβάσιμα σε οποιονδήποτε οπουδήποτε. «Όλοι έρχονται στο δωμάτιο»
Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου λατρεύουν τις καλές ανέσεις – τηλεοράσεις, WiFi, καλά ντους, γυμναστήρια. Εάν μπορείτε να προσφέρετε εξοπλισμό με συμβατότητα στο μετασύμπαν , θα μπορούσε να είναι ένα σημείο πώλησης που σφραγίζει μια κράτηση. Εκτός από την ευχαρίστηση των επισκεπτών του ξενοδοχείου, είναι ένα σημείο αξιοποίησης από το μάρκετινγκ για τους ξενοδόχους, της παροχής metaverse με το δωμάτιο ως στάνταρ.
Εξοικονόμηση κόστους εργασίας
Το metaverse θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει σε μείωση του κόστους εργασίας. Μετακινώντας το γραφείο κρατήσεων στην εικονική σφαίρα – ή με άλλα λόγια, η περαιτέρω αυτοματοποίηση της διαδικασίας κράτησης – θα συμβάλει σε κάποιο βαθμό στην επίλυση του κόστους εργασίας που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή η βιομηχανία.
Συλλεκτικά αντικείμενα NFT
Σε όλους αρέσουν τα δώρα από το ξενοδοχείο. Σε όλους αρέσει επίσης να θυμούνται μια ειδική περίσταση, από γραμματόσημα μέχρι καρτ ποστάλ, φωτογραφίες και μαγνήτες ψυγείου. Εάν τα ξενοδοχεία μπορούσαν να παρέχουν NFT για να τιμήσουν τη διαμονή των επισκεπτών, θα μπορούσαν να βρεθούν στα πρόθυρα ενός εντελώς νέου και κολοσσιαίου σημείου πώλησης σε ταξιδιώτες που θέλουν κάτι ιδιαίτερο να θυμούνται. Αυτό δεν είναι πρωτόγνωρο ούτε στον ξενοδοχειακό κλάδο. Το συγκρότημα Marriot κυκλοφόρησε 3 NFT σε έναν διαγωνισμό ως μέρος της καμπάνιας του «Power of Travel» για να ανακοινώσει την άφιξή τους στο metaverse.
Εικονικές περιηγήσεις
Το ξενοδοχείο μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει το metaverse για να βελτιώσει την εμπειρία της πόλης ή της περιοχής στην οποία βρίσκεται. Ας αναλογιστούμε ότι 8 στους 10 ταξιδιώτες Gen-Z και Millennial τονίζουν την επιθυμία για μια μοναδική εμπειρία. Αυτό αφήνει ένα κενό στην αγορά για τα ξενοδοχεία να προσφέρουν εικονικά δρομολόγια όπου μπορούν να επιδεικνύουν την τεχνογνωσία τους σε τοπικά ορόσημα, μουσεία, ιστορικά αξιοθέατα κ.λπ. Αυτή η προσαρμοσμένη υπηρεσία θα μπορούσε να είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση απαιτητικών πελατών του μέλλοντος.
Έτσι, παρότι βρίσκεται ακόμα σε βρεφική ηλικία, το metaverse έχει ήδη ανοίξει ορισμένους δρόμους στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, από την προσέλκυση και την αύξηση των πωλήσεων των επισκεπτών έως τη βελτίωση εκδηλώσεων σε τοποθεσίες ξενοδοχείων και τη βελτίωση της εμπειρίας των επισκεπτών. Όσο για το ποιες άλλες άγνωστες ευκαιρίες θα εμφανιστούν στο μέλλον, θα πρέπει απλώς να περιμένουμε και να δούμε ποιες νέες ευκαιρίες μπορεί να μας προσφέρει η τεχνολογία!
Ακολουθήστε το filoxenianews στο Google News στο Facebook και στο linkedin