Στο σημερινό ταξιδιωτικό τοπίο, όσο λιγότερος προγραμματισμός χρειάζεται να κάνει κανείς – τόσο το καλύτερο. Με τόσα πολλά πράγματα, τις ατελείωτες λίστες υποχρεώσεων μας, τα πολυτελή θέρετρα all-inclusive είναι ο νέος τρόπος για διακοπές με στυλ, χωρίς τον λογιστικό πονοκέφαλο του εκ των προτέρων σχεδιασμού κάθε λεπτομέρειας των διακοπών σας.
Για τους πιο πολλούς, η έννοια του «all-inclusive» φέρνει στο νου τους ατελείωτους μπουφέδες, τα ασταμάτητα κοκτέιλ και τις θορυβώδης πισίνες. Τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των ενδιαφερόμενων για all-inclusive θέρετρα έχει παρακινήσει αυτές τις ξενοδοχειακές εταιρείες να ανεβάσουν τον πήχη των προσφερόμενων υπηρεσιών και προϊόντων. Η αλλαγή αυτή είναι μέρος της εξέλιξης της ποιότητας του προϊόντος all-inclusive, προσανατολισμένο προς τον πολυάσχολο αλλά απαιτητικό ταξιδιώτη, καλύπτει τις πιο λεπτές πτυχές του πολυτελούς ταξιδιού χωρίς καμία ταλαιπωρία και όπως αναφέρθηκε πρόσφατα από τους New York Times, «βγάζει από τις σκέψεις σας, από το πού να φάτε και τι να κάνετε » προσφέρει όλα τα προνόμια των πολυτελών διακοπών, χωρίς κανέναν προγραμματισμό.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να φτάσετε και να βυθιστείτε σε μια προσεκτικά επιμελημένη διαμονή που είναι βελτιστοποιημένη για τα προσωπικά σας ταξιδιωτικά ενδιαφέροντα και πάθη. Υπάρχουν πλέον ανά τον κόσμο πολυτελή θέρετρα all-inclusive που προσφέρουν μοναδικές δραστηριότητες και παγκόσμιας κλάσης γαστρονομικά προγράμματα για μια πραγματικά απαράμιλλη εμπειρία διακοπών.
Σήμερα αυτού του είδους η διαφορετική προσέγγιση παρουσιάζεται στον χώρο του τουρισμού από μεγάλα κυρίαρχα brands ιδιαίτερα στον χώρο του luxury τα οποία επαναπροσδιορίζουν την εικόνα του “all-inclusive”, όπως το Autograph Collection, Four Seasons, LUX, the Ritz-Carlton, Fairmont, W Hotels κ.α.