Άλλες εποχές τέλος Φεβρουάριου στα ξενοδοχεία επικρατούσε οργασμός προετοιμασιών.. Τα ξενοδοχεία σχεδόν είχαν καλύψεις τις ανάγκες τους σε προσωπικό και τα συνεργεία για τις απαραίτητες συντηρήσεις ή ανακαινίσεις, έπαιρναν τη θέση τους ώστε όλα να είναι έτοιμα. Φρέσκοβαμμένα και φρέσκογυαλισμένα για το oppening, που στα πιο πολλά ξενοδοχεία της χώρας, η σεζόν ξεκινούσε τέλος Απρίλιου και με κάποια από αυτά τα τελευταια χρονιά να ανοίγουν ακόμα και τέλος Μαρτίου. Αυτά προ κορωνοϊού!
Στην εποχή του κορωνοϊού όμως αν και τα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει τις αγγελίες εργασίας για να καλύψουν τις κενές τους θέσεις και τις μέρες καριέρας έστω και online,τίποτα δεν μοιάζει όπως πρίν. Με τις ανακαινίσεις να μετατίθενται στην καλύτερη των περιπτώσεων για του χρόνου και την θέση τους να παίρνουν απλά οι μικροδιορθώσεις, θεωρείται από πολλούς σχεδόν αδύνατο να ξεκινήσει η σεζόν Μάρτιο ή Απρίλιο, με τις εκτιμήσεις να την τοποθετούν στην καλύτερη των περιπτώσεων στον Μαΐο!
Νίκος Χαλκιαδάκης: Στην Κρήτη εφέτος θα ανοίξουν όλα τα ξενοδοχεία
Η καμπάνια και οι δράσεις του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας
Στο μεταξύ το πρόγραμμα προβολής και διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό περιλαμβάνει και συμφωνίες για προγράμματα συνδιαφήμισης με αεροπορικές εταιρίες και διοργανωτές ταξιδίων (tour operators), όπως είπε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, αφού ο στόχος είναι η Ελλάδα το 2021 είναι να πάει καλύτερα από το 2020 σε ό,τι αφορά τα τουριστικά της μεγέθη.
Ο ΕΟΤ έχει καταρτίσει ένα τριετές στρατηγικό πλάνο προβολής και επικοινωνίας της Ελλάδας στις αγορές του εξωτερικού, που όχι μόνο θα εστιάσει σε μια καμπάνια για το 2021, αλλά θα είναι ένας οδικός χάρτης για το πως κινηθούμε και τα επόμενα χρόνια, είναι μια πολύ μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν», αναφέρει ο κ. Φραγκάκης. Στην πράξη το νέο διαφημιστικό πρόγραμμα του ΕΟΤ, που θα προβάλλει την Ελλάδα στο εξωτερικό είναι δομημένο κατά τέτοιο τρόπο, που θα μπορεί να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες, συμπληρώνει.
Φέτος η καμπάνια προβολής της Ελλάδας δεν θα είναι δίμηνη και τρίμηνη, όπως στο παρελθόν, αλλά θα είναι εξάμηνη και οκτάμηνη, υπογραμμίζει ο κ. Φραγκάκης και προσθέτει πως η ένταση της θα αυξομειώνεται, όποτε χρειάζεται ανάλογα με τη ζήτηση αλλά και τις χώρες στόχευσης. Σε ό,τι αφορά το περιεχόμενο της καμπάνιας, σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό θα είναι έτοιμο μέχρι τα τέλη Μαρτίου και η εκκίνηση της θα γίνει όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Είναι χαρακτηριστικό πάντως, πως η διαφημιστική εκστρατεία για παράδειγμα στο Ισραήλ θα ξεκινήσει νωρίτερα, αφού τα νέα στο μέτωπο του εμβολιασμού είναι πολύ ενθαρρυντικά, όπως εξήγησε.
Θεοχάρης: Προϋπόθεση για τα ταξίδια στην Ελλάδα το αρνητικό μοριακό τεστ ή πιστοποιητικό εμβολιασμού
Εμβολιασμοί: Μετά τους 60ρηδες ακολουθεί τουρισμός και εστίαση
Προθερμάνουν τις μηχανές τα ξενοδοχεία
Παραμένοντας στο μέτωπο της προβολής και διαφήμισης, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις «ζεσταίνουν τις μηχανές τους» για τη νέα χρονιά ευελπιστώντας σε μια καλή χρονιά. Σε παρέμβαση του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης από το τμήμα μάρκετιγκ και επικεφαλής επικοινωνίας του ξενοδοχειακού ομίλου Metaxa Hospitality Group σημειώνει ότι ο όμιλος ήδη έχει έχει καταρτίσει τον προγραμματισμό του στο σκέλος των πωλήσεων και του μάρκετιγκ. Μάλιστα τις επόμενες ημέρες ξεκινάει ημέρες καριέρας για την αναζήτηση του προσωπικού που θα στελεχώσει τα ξενοδοχεία του ομίλου, καθώς εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα ανοίξουν όλες οι μονάδες του ομίλου.
Ο κ. Τριανταφύλλης δίνοντας το στίγμα των αλλαγών που έχει επιφέρει η πανδημία στο μέτωπο της προσέλκυσης επισκεπτών τονίζει ότι πλέον όλα θα κριθούν στις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής έως και 3 ημέρες νωρίτερα, πριν την έλευση του επισκέπτη στον επιθυμητό προορισμό. Δηλαδή, ο υποψήφιος επισκέπτης μπορεί να κλείσει το ταξίδι του για την Κρήτη, ακόμα και την Πέμπτη και να ταξιδεύσει το Σάββατο. Αυτό αναφέρει ο κ. Τριανταφύλλης θα είναι πολύ συχνό εφέτος ειδικά για προορισμούς που απέχουν 2 με 3 ώρες με το αεροπλάνο.