22.3 C
Άγιος Νικόλαος
15 Μαΐου 2021
Ξενοδοχοϋπάλληλοι

Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών -επτά καλές συνήθειες

Κάθε καλοκαίρι ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή με δεκάδες πελάτες, που τον σημαντικότερο ρόλο στη διαμονή τους παίζει η εξυπηρέτηση. Για να το νοιώσουν οι πελάτες μας αυτό το συναίσθημα, περιμένουν κάποια μικρά πραγματάκια που ίσως αυτά θα είναι το κίνητρο, να επιστρέψουν ξανά στον τόπο μας . Ποιες είναι αυτές οι συνήθειες που αγαπούν οι πελάτες μας;

  1. Θεωρούμε την επαφή με τον πελάτη το πιο σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μας. Είμαστε ο βασικός συντελεστής, το Α και το Ω, για την εικόνα που θα σχηματίσει ο πελάτης για την επιχείρηση και που θα πάρει μαζί του επιστρέφοντας στη χώρα του.
  2. Αποφεύγουμε να καθυστερούμε τον πελάτη με άλλες ασχολίες (π.χ. τηλέφωνο, συνάδελφος κ.α.) Είναι ένας από τους βασικούς κανόνες. Εξάλλου θυμηθείτε ότι ο πελάτης τις περισσότερες φορές είναι διατεθειμένος να περιμένει μόνο όταν εξυπηρετούμε άλλον πελάτη.
  3. Κάνουμε ένα βήμα παραπάνω. Λέμε την αγαπημένη του λέξη ….φυσικά το όνομά του, όταν το ακούει νοιώθει μοναδικός και πιο θετικός, σε περίπτωση που γνωρίζουμε και κάποιες συνήθειες του (π.χ. ένα espresso μετά το φαγητό του, τον πάμε πριν μας το ζητήσει). Κάποιες μικρές λεπτομέρειες που όμως είναι βασικές για να κερδίσουμε τον πελάτη-επισκέπτη.
  4. Τηρούμε τις υποσχέσεις μας. Υποσχόμαστε μόνο ότι μπορούμε να τηρήσουμε. Δύσκολα θα μας εμπιστευτούν πάλι, εάν δεν είμαστε αληθινοί.
  5. Δίνουμε εναλλακτικές λύσεις. Λέμε αυτό που μπορούμε να κάνουμε και όχι αυτό που δεν μπορούμε, πάντα με σεβασμό και σχετικό με τις ανάγκες του πελάτη.
  6. Διατηρούμε καλές σχέσεις με τους συναδέλφους. Οι συνάδελφοι μας, μας αντικατοπτρίζουν, συνήθως εισπράττουμε αυτό που προσφέρουμε. Καλύτερη συνεργασία → καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης → καλύτερα έσοδα.
  7. Χαμόγελο. Ένα χαμόγελο δεν στοιχίζει τίποτα και όμως είναι τόσο πολύτιμο. Διαρκεί για μια στιγμή και η ανάμνηση του μπορεί να είναι αιωνία. Εν μέσω πανδημίας το χαμόγελο μας φαίνεται στα μάτια μας…

« Η στάση μας απέναντι στον εαυτό μας, στην δουλειά μας είναι αυτό που χρωματίζει τον κόσμο μας».

Α.Σ

Δείτε ακόμα

Την Πέμπτη, 6 Μαΐου, θα απενεργοποιηθεί η πλατφόρμα για την έκτακτη αποζημίωση στους εποχικά εργαζομένους σε τουρισμό-επισιτισμό

Γ. Π.

Επικύρωση αποτελεσμάτων εισαγωγής υποψηφίων μετεκπαιδευομένων στα Τμήματα Μετεκπαίδευσης

Γ. Π.

Αναρτήθηκαν οι πίνακες με τα μόρια των υποψηφίων για εισαγωγή στα τμήματα Μετεκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού

Γ. Π.

ΠΟΕΕΤ: “Δώστε ένα τέλος στο μαρτύριο των εργαζομένων στον κλάδο μας…”

Ν. Π.

Χριστός Ανέστη για την εστίαση

N. K.

Ξεκινάει άμεσα ο εμβολιασμός των εργαζόμενων και των ιδιοκτητών επιχειρήσεων στον τουρισμό

Γ. Π.
φορτώνει....