Ποιοι κλάδοι του τουρισμού οι πιο ανθεκτικοί στους αντίθετους ανέμους της οικονομίας;
Παγκοσμίως, η ταχύτερη αύξηση των δαπανών εντός προορισμού παρατηρείται για τα σπα και τον ιατρικό τουρισμό. Αυτές οι μορφές τουρισμού θα αυξάνονται με ετήσιο ρυθμό 11% την περίοδο 2023-2027. Θα ακολουθήσουν τα duty-free (9%), τα εθνικά πάρκα (8%) και η γαστρονομία (7%), καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν εμπειρίες από τον πραγματικό κόσμο.
Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες υπηρεσιών στα ταξίδια είναι τα πρόσθετα έσοδα των αεροπορικών εταιρειών από χρεώσεις, όπως επιπλέον χώρο για τα πόδια ή τις αποσκευές, όπου αναμένεται ετήσια αύξηση κατά 12% την περίοδο 2023-2027, ενώ τα ιαματικά λουτρά και ο ιατρικός τουρισμός αναμένεται να αυξηθούν κατά 11% το καθένα κατά μέσο όρο. την ίδια περίοδο.
Δεδομένου ότι τα δύο τρίτα των καταναλωτών παγκοσμίως ενδιαφέρονται για την κλιματική αλλαγή και θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον, η καινοτομία και η δημιουργία βιώσιμων προϊόντων και υπηρεσιών είναι ένας βασικός τομέας ανάπτυξης για εξερεύνηση και καινοτόμες επιχειρήσεις.
Καθώς προχωράμε στις επόμενες δεκαετίες, οι babyboomers θα αντικατασταθούν τελικά από νεότερες γενιές όπως η γενιά Alpha, που θα έχει ως κύρια ενδιαφέροντα το gaming και το metaverse, είπε. Το 2030, προβλέπεται να υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια Generation Alpha. Αυτή η γενιά, βλέποντας τις κλιματική αλλαγή να επιδεινώνεται, θα απαιτήσει μεγαλύτερες δράσεις από τις κυβερνήσεις, τους προορισμούς και τις ταξιδιωτικά brands για να διασφαλιστεί μια δίκαιη και βιώσιμη μετάβαση σε έναν καθαρό μηδενικό κόσμο.
Αν και το metaverse ως έννοια είναι ακόμα εκκολαπτόμενο, τόνισε, βλέπουμε ήδη ταξιδιωτικές μάρκες και προορισμούς να προσπαθούν να δημιουργήσουν καθηλωτικές εικονικές εμπειρίες για τους καταναλωτές.
Πόλεις όπως η Σεούλ έχουν λανσάρει τη δική τους metaverse πλατφόρμα για κατοίκους και επισκέπτες, ενώ ψηφιακές εφαρμογές έχει αναπτύξει και το Ελσίνκι.
Πηγή: tornosnews.gr