Τα τελευταία χρόνια, η ζήτηση για βίλες είναι πραγματικά ανοδική, δημιουργώντας μια νέα τεράστια τάση, η οποία φαίνεται να διαμορφώνει μια σταθερή αγορά που πρόκειται να αλλάξει τη ξενοδοχειακή βιομηχανία όπως την ξέρουμε μέχρι στιγμής.
Ειδικά σε κορυφαίους προορισμούς όπως η Κρήτη και Μύκονος στην Ελλάδα, το Saint Tropez στη Γαλλία και η λίμνη Como στην Ιταλία, η Google καταγράφει ένα σημαντικό αριθμό αναζητήσεων, καθιστώντας τις βίλες έναν σχεδόν εξίσου ισχυρό όρο με θέρετρα 5 αστέρων για την αγορά πολυτελών ταξιδιών. Οι επαγγελματίες της φιλοξενίας στοχεύουν αυτή τη νέα ευκαιρία, καθώς φαίνεται να είναι η επόμενη μεγάλη ευκαιρία για την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων. Ωστόσο, καθώς η τάση για βίλες αυξάνεται, οι προσδοκίες των “Villa Travellers” αυξάνονται επίσης.

Είναι γεγονός ότι οι επισκέπτες σήμερα απαιτούν όλο και περισσότερες υπηρεσίες και facilities κάθε χρόνο. Οι τελευταίες τάσεις στον σχεδιασμό και την κατασκευή βιλών είναι να προσφέρουν αφθονία χώρου καθώς και ένα ευρύ φάσμα facilities και υπηρεσιών, παρόμοιες με εκείνες των μεγάλων ξενοδοχείων. Αυτός είναι ο κύριος στόχος μας, να συνδυάσουμε τα θετικά και των δύο κόσμων, την ιδιωτικότητα και την αποκλειστικότητα του χώρου που μπορεί να προσφέρει μια βίλα με τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων.

Με τις αυξανόμενες προσδοκίες των επισκεπτών να αναδιαμορφώνουν συνεχώς το τοπίο, είναι σημαντικό η αγορά της βίλας να συμβαδίσει με τις επικείμενες τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας:
- Οι ταξιδιώτες θα επιδιώκουν την πολιτισμική εμβάθυνση και την τοπική εμπειρία
Οι σημερινοί ταξιδιώτες προτιμούν τις εμπειρίες από τα εμπορεύματα, ζητώντας ειδικές υπηρεσίες όπως χαλαρωτικές αποδράσεις, θεραπείες ευεξίας, yoga retreats, περιπέτειες, δραστηριότητες κ.λπ. Τα επόμενα χρόνια θα δoύμε την άνοδο μιας συγκεκριμένης πελατειακής βάσης που αναζητά μοναδικές τοπικές εμπειρίες. Για να είναι επιτυχείς, οι βίλες θα πρέπει να συνδυαστούν με συναρπαστικές τοπικές και εξατομικευμένες εμπειρίες για τους καλεσμένους τους.
- Οι βίλες θα πρέπει να αγκαλιάσουν τη βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα θα αποτελέσει βασικό παράγοντα για την επιτυχή διαχείριση των βιλών, καθώς είναι ένα από τα σημαντικότερα παγκόσμια ζητήματα αυτή τη στιγμή και φαίνεται ότι θα γίνει ακόμη μεγαλύτερο στο προσεχές μέλλον. Οι βίλες θα πρέπει να προωθήσουν μια αποστολή αειφορίας για να τροφοδοτήσουν τις προσπάθειές τους για εταιρική κοινωνική ευθύνη και να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη, όπως έχουν ήδη κάνει μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων.
- Εξατομίκευση
Αυτή είναι ίσως η πιο σημαντική τάση κατά τη γνώμη μου. Η ανάγκη εξατομίκευσης είναι μια μεγάλη απαίτηση από τους σημερινούς πελάτες, και η βιομηχανία φιλοξενίας δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι επισκέπτες μιας βίλας θέλουν να αντιμετωπίζονται ως ειδικά άτομα, και όχι απλώς ως ένας άλλος ανώνυμος πελάτης. Η εξατομίκευση μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους, για παράδειγμα με τη δρομολόγηση προγραμμάτων customer loyalty, έτσι ώστε οι πελάτες που επιστρέφουν να μπορούν να λαμβάνουν αυτόματα περισσότερες αναβαθμισμένες υπηρεσίες από ό, τι την τελευταία φορά, γεγονός που τους καθιστά ακόμα πιο ξεχωριστoύς.
