27.1 C
Άγιος Νικόλαος
10 Αυγούστου 2022
Φορείς

Νέο θεματικό διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Κρήτης για τον Πολιτισμό του νησιού

Πρόσκληση σε εκατομμύρια τηλεθεατές  σε 126 χώρες σε όλο τον πλανήτη να γίνουν «κομμάτι» της ζωντανής Ιστορίας του νησιού απευθύνει η  Περιφέρεια Κρήτης, μέσα από την προβολή του θεματικού διαφημιστικού σποτ «Crete, Sense the authentic culture».

Μάλιστα, η  Περιφέρεια στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας «Crete. Sense the authentic», συνεργάζεται με το History Channel και το National Geographic, δύο διεθνή ΜΜΕ παγκόσμιας εμβέλειας για την προβολή του σποτ προσκαλώντας  τους επισκέπτες να έρθουν σε επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό της αυθεντικής Κρήτης.

Το νέο διαφημιστικό σποτ της Περιφέρειας Κρήτης έχει τη ματιά του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη, Θοδωρή Παπαδουλάκη, και τη μουσική του Κρητικού καλλιτέχνη, Γιώργη Μανωλάκη.

H μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της ιστορίας και του πολιτισμού της Κρήτης από την αρχαιότητα έως τη σύγχρονη εποχή θα προβάλλεται για δύο ολόκληρους μήνες, στην «καρδιά» της φετινής τουριστικής περιόδου, με την πρωταγωνίστρια να συνοψίζει το μήνυμα της κρητικής φιλοξενίας: «Είναι ιερή ευθύνη να μοιραζόμαστε τον πολιτισμό και τις παραδόσεις μας με τους επισκέπτες του νησιού μας. Έτσι, φεύγοντας οι επισκέπτες, εκτός από την Κρήτη, παίρνουν μαζί τους κι ένα κομμάτι  του εαυτού μου».

Δείτε το βίντεο εδώ: https://www.facebook.com/CreteRegion/videos/452861612838650

Παράλληλα, οι «Χρονοταξιδιώτες – Ένα ταξίδι στην ιστορία της Κρήτης» ένα ψηφιακό  παιχνίδι της Περιφέρειας Κρήτης – που ήδη απέσπασε το χάλκινο βραβείο στα Tourism Awards 2022 – επιτρέπει στους χρήστες και δυνητικούς επισκέπτες του νησιού να ανακαλύψουν πτυχές της ιστορίας και του πολιτισμού της Κρήτης με τον πλέον διασκεδαστικό τρόπο μέσα από την οθόνη του κινητού ή του υπολογιστή τους.

Θα είναι διαθέσιμο το επόμενο διάστημα μέσω του επίσημου Portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης www.incrediblecrete.gr

Με αφορμή το λανσάρισμα του νέου διαφημιστικού σποτ στα διεθνή media, ο περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, τόνισε: «Η συγκροτημένη, συνεπής και αποτελεσματική δουλειά της Περιφέρειας για την ανάδειξη και τη συνεχή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος του νησιού συνεχίζεται.

Ο πολιτισμός μας είναι η ίδια η ψυχή της αυθεντικότητας της Κρήτης.

Την ώρα που η παγκόσμια συγκυρία θέτει διαρκώς καινούριες, περίπλοκες προκλήσεις, εμείς συνεχίζουμε να επενδύουμε στην προβολή και προώθηση της τουριστικής μας καμπάνιας στις διεθνείς αγορές με σκοπό την ανάδειξη της αυθεντικής Κρήτης».

Παραγωγή Indigoview σε συνεργασία με την Choose Strategic Communication  Partners.

Ακολουθήστε το filoxenianews στο Google News στο Facebook και στο linkedin

Δείτε ακόμα

Ελλάδα: Πρώτη στην προτίμηση των ταξιδιωτών από τις ευρωπαϊκές αγορές

Γ. Π.

Β. Κικίλιας: Χρέος μας να γίνει το Ναυάγιο Ζακύνθου βιώσιμο τουριστικό προϊόν πολύ υψηλής ποιότητας

Ν. Π.

Παράδοση σκυτάλης στο Σύνδεσμο Υπαλλήλων Ξενοδοχείων Νομού Λασιθίου

Γ. Π.

Σταθερά πάνω από 1 εκατομμύριο οι εγγεγραμμένοι άνεργοι

Ν. Π.

ΠΟΕΕΤ: Οι προτάσεις μας, για το πώς πρέπει να στηριχθούν οι εργαζόμενοι του κλάδου μας και κυρίως οι εποχικοί.

Γ. Π.

ΙΝΣΕΤΕ: Επιδοτούμενο πρόγραμμα για ανέργους για ψηφιακό μάρκετινγκ στον τουρισμό

N. K.
φορτώνει....