Και ξαφνικά η Ομόνοια και οι γύρω δρόμοι αναμένεται να γίνουν ξανά πόλος έλξης τουριστών. Σε αυτό θα βοηθήσει η έλευση νέων ξενοδοχείων κυρίως 3άστερων και 4άστερων που απευθύνονται σε νεότερες ηλικίες. Η αρχή έγινε με το Brown Acropol στην αρχή της Πειραιώς και η συνέχεια θα δοθεί τον Μάρτιο από το Moxy Athens City στην έξοδο προς την Σταδίου. Πρόκειται για μια κοινή επένδυση της Dimand και της Prodea Investment που θα φέρει την υπογραφή της Marriot με την διαχείριση να έχει η SWOT. To ξενοδοχείο που είναι το δεύτερο του σήματος μετά από αυτό της Πάτρας θα είναι 4άστερο και θα διαθέτει 200 δωμάτια.

Σύμφωνα με τους όρους της αρμόδιας Διεύθυνσης του υπουργείου Πολιτισμού στην εταιρεία «Rinascita», όπως τιτλοφορείται το επενδυτικό σχήμα, ζητείται, μεταξύ άλλων, να «διερευνηθεί η δυνατότητα διατήρησης διαμπερούς της στοάς του ισογείου, καθώς έτσι διατηρείται στη μνήμη των κατοίκων της Αθήνας, παρουσιάζει αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο των κτιρίων αυτής της εποχής».

Επιπλέον, το Moxy προβλέπεται να διαθέτει «πράσινα» χαρακτηριστικά, με βάση τη μελέτη αναθεώρησης της οικοδομικής άδειας, η οποία προβλέπει την προσθήκη κύριας χρήσης στο υπόγειο αλλά και φυτεμένο δώμα.

Τα Moxy του ομίλου Marriott αποτελούν από τα σχετικά πιο νέα brands του ξενοδοχειακού κολοσσού, αφού λανσαρίστηκαν μόλις το 2014. Η συγκεκριμένη αλυσίδα θεωρείται από τις πιο ελκυστικές, όσον αφορά τη σχέση ποιότητας-τιμής, με σύγχρονα και ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά και απευθύνεται -κατά κύριο λόγο- σε επισκέπτες νεαρής ηλικίας. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που θωρούνται από τα πλέον ανθεκτικά brands για την επόμενη μέρα της πανδημίας.

Ακολουθήστε το filoxenianews στο Google News στο Facebook και στο linkedin