Η Marriott International αποκάλυψε τα σχέδια της για την εισαγωγή περισσότερων από 35 πολυτελών ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο το 2023.
Το ισχυρό χαρτοφυλάκιο πολυτελών επωνυμιών του ξενοδοχειακού κολοσσού περιλαμβάνει τα The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W Hotels, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott και Bulgari Hotels & Resorts.
Η Marriott έχει επί του παρόντος σχέδια για περισσότερα από 200 πολυτελή ξενοδοχεία, με τα φετινά εγκαίνια 35 από αυτά, να περιλαμβάνουν μια σειρά από διεθνή ντεμπούτα και πολυαναμενόμενα ακίνητα σε μέρη όπως η Ιαπωνία, η Κένυα, το Μεξικό και η Σαουδική Αραβία, μεταξύ άλλων προορισμών.
Η επωνυμία Ritz-Carlton θα πρωτοστατήσει με δύο νέα ξενοδοχεία στη Βόρεια Αμερική, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου ακινήτου στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό με το The Ritz-Carlton, Portland, και το The Ritz-Carlton Paradise Valley, The Palmeraie στο Scottsdale της Αριζόνα.
Η μάρκα θα υποδεχθεί επίσης το Ritz-Carlton, Μελβούρνη στην Αυστραλία και το The Ritz-Carlton, Fukuoka στην Ιαπωνία. Εν τω μεταξύ, το Ritz-Carlton Reserve θα επεκταθεί το επόμενο έτος με Rissai Valley, ένα Ritz-Carlton Reserve κοντά στην ιστορική κινεζική κοιλάδα Jiuzhaigou και Nujuma και ένα Ritz-Carlton Reserve που βρίσκεται στα ανοιχτά της δυτικής ακτής της Σαουδικής Αραβίας.
Μέσα στο 2023 θα γίνουν τα εγκαίνια στη χερσόνησο Yucatan του Μεξικού (The St. Regis Kanai Resort), στο Σικάγο, στο Βελιγράδι και στη Σαουδική Αραβία, ενώ η αλυσίδα Marriott’s W Hotels αναμένει το ντεμπούτο της σε Πράγα, Βουδαπέστη, Εδιμβούργο, Σίδνεϊ, Μακάο και Μιλάνο. W New York – Union Square και W Hollywood θα ανανεωθούν επίσης.
Η EDITION Hotels θα αποκαλύψει τα πρώτα της ακίνητα στην Ιταλία, το Μεξικό και τη Νοτιοανατολική Ασία το επόμενο έτος, αυξάνοντας σε 21 συνολικά προορισμούς μέχρι το τέλος του 2023, με προγραμματισμένα εγκαίνια για Ρώμη, Riviera Maya στο Kanai, Τόκιο, Ginza, Σιγκαπούρη, Τζέντα και Ντόχα.
Η Luxury Collection θα προσθέσει νέα ακίνητα σε προορισμούς όπως η Τουρκία, τα Μπαρμπάντος, η Ιαπωνία, το Μεξικό και η Τιφλίδα της Γεωργίας, ενώ η μάρκα JW Marriott πρόκειται να επεκταθεί σε μέρη όπως η Μαδρίτη, το νησί Jeju της Νότιας Κορέας, το Ντάλας, το Xi’an, το Βερολίνο και η Κένυα .
“Αναζητούμε σπουδαίους ανθρώπους, επανασχεδιαστές, που αντιλαμβάνονται τις κρίσεις ως στιγμές ευκαιρίας για να ξανασκεφτούν τη ζωή τους και να ξανασκεφτούν τον κόσμο γύρω τους. Η συλλογική μας νοοτροπία έχει αλλάξει από το να βλέπουμε τα ταξίδια ως προϊόν πολυτελείας σε μια δραστηριότητα ζωτικής σημασίας για τη συνολική ευημερία. ” δήλωσε η Tina Edmundson, Global Brand and Marketing Officer, Marriott International. «Περισσότερο από ποτέ άλλοτε, οι επισκέπτες μας δίνουν προτεραιότητα σε πιο ουσιαστικά ταξίδια και χρόνο με αγαπημένα πρόσωπα, αναζητώντας εμπειρίες που αντικατοπτρίζουν τις προσωπικές τους αξίες και βελτιώνουν τη συνολική ποιότητα ζωής τους».
«Είτε επικεντρωνόμαστε στην καλλιέργεια στενότερων σχέσεων, στην επιθυμία να είμαστε πιο παρόντες ή στην εύρεση τρόπων για να έχουμε θετικό αντίκτυπο, στις πολυτελείς μάρκες μας εξελισσόμαστε για να επιτρέψουμε στους επισκέπτες μας να επικεντρωθούν σε αυτό που πιστεύουν ότι έχει μεγαλύτερη σημασία», είπε ο Chris Gabaldon, σνώτερος Αντιπρόεδρος, Luxury Brands, Marriott International, «Καθώς μεγαλώνουμε το χαρτοφυλάκιό μας με πολυτελή ξενοδοχεία και θέρετρα σε μερικούς από τους πιο εμβληματικούς και συναρπαστικούς προορισμούς παγκοσμίως, το διευρυνόμενο αποτύπωμά μας μας επιτρέπει να προσφέρουμε εμπειρίες που οδηγούν σε μια ανανεωμένη αίσθηση σκοπού και ενισχυμένη ψυχική και σωματική ευεξία για τους σύγχρονους ταξιδιώτες πολυτελείας».
Η Marriott διαθέτει σήμερα σχεδόν 500 πολυτελή ξενοδοχεία σε 68 χώρες σε όλο τον κόσμο.