22.3 C
Άγιος Νικόλαος
15 Μαΐου 2021
Food & Beverages

Η υγιεινή διατροφή και τα οφέλη της για τα παιδιά

Τα παιδιά σας προτιμάνε το πρόχειρο φαγητό; Με αυτές τις απλές συμβουλές, μπορείτε να κάνετε τα παιδιά να τρώνε σωστά χωρίς να μετατρέπουν τα γεύματα σε ζώνη μάχης.

Η απαίτηση μας πολλές φορές να φάνε τα παιδιά μας όλο τους το φαγητό αλλά και οι τηλεοπτικές διαφημίσεις για πρόχειρο φαγητό, το δικό μας ταραχώδες διατροφικό πρόγραμμα είναι κάποιες αιτίες που οδηγούν τα παιδιά στην παχυσαρκία κυρίως αλλά και σε προβλήματα υγείας από νεαρή ηλικία.

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι τα παιδιά σας δεν γεννιούνται με λαχτάρα για τηγανητές πατάτες και πίτσα και μια αποστροφή στο μπρόκολο και τα καρότα. Αυτή η προετοιμασία συμβαίνει με την πάροδο του χρόνου καθώς εκτίθενται σε όλο και περισσότερες ανθυγιεινές επιλογές φαγητού.

Όσο πιο γρήγορα εισαγάγετε υγιεινές, θρεπτικές επιλογές στη διατροφή ενός παιδιού, τόσο πιο εύκολο θα είναι σε θέση να αναπτύξουν μια υγιή σχέση με τα τρόφιμα που μπορούν να τους κρατήσουν μια ζωή. Και μπορεί να είναι απλούστερο και λιγότερο χρονοβόρο από ό, τι φαντάζεστε. Με αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να ενσταλάξετε υγιεινές διατροφικές συνήθειες χωρίς να μετατρέψετε τα γεύματα σε ζώνη πολέμου και να δώσετε στα παιδιά σας την καλύτερη ευκαιρία να εξελιχθούν σε υγιείς, ισορροπημένους ενήλικες.

Ενθαρρύνετε τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Είτε είναι νήπια είτε στην εφηβεία τους, τα παιδιά αναπτύσσουν μια φυσική προτίμηση για τα τρόφιμα που τους αρέσουν περισσότερο. Για να ενθαρρύνουμε τις υγιεινές διατροφικές συνήθειες, η πρόκληση είναι να γίνουν ελκυστικές οι θρεπτικές επιλογές.

Εστίαση στη συνολική διατροφή και όχι σε συγκεκριμένα τρόφιμα. Τα παιδιά πρέπει να τρώνε ελάχιστα επεξεργασμένα τρόφιμα. Τρόφιμα που είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φυσική τους μορφή και λιγότερο συσκευασμένα και μεταποιημένα.

Γίνετε πρότυπο. Η παιδική ώθηση για να μιμηθείς είναι ισχυρή, οπότε μην ζητάς από το παιδί σου να τρώει λαχανικά ενώ εσύ τρως πατατάκια.


Μαγειρέψτε περισσότερα γεύματα στο σπίτι. Τα γεύματα σε εστιατόρια και τα φαγητά που βγάζουν συνήθως έχουν περισσότερη ζάχαρη και ανθυγιεινό λίπος. Ξεκινήστε το μαγείρεμα στο σπίτι πάντα με τις καλύτερα υγιεινά και φρέσκα προϊόντα. Εάν κάνετε μεγάλες μερίδες, το φαγητό μπορεί να είναι αρκετό για να ταΐσετε την οικογένειά σας για ολόκληρη την εβδομάδα.

Πάρτε τα παιδιά να συμμετέχουν στις αγορές για ψώνια και την προετοιμασία γευμάτων. Μπορείτε να τους διδάξετε για διάφορα τρόφιμα υγιεινά και μη και πώς να διαβάζουν τις ετικέτες τροφίμων.

Διαθέστε υγιεινά σνακ. Ψωνίστε άφθονα φρούτα, λαχανικά και υγιεινά ποτά (νερό, γάλα, χυμό φρούτων), ώστε τα παιδιά να αποφεύγουν ανθυγιεινά σνακ όπως ανθρακούχα με ζάχαρη,  chips και μπισκότα.

Κάνοντας όλα τα παραπάνω το παιδί μας θα προσπαθήσει να διατηρήσει ένα υγιές βάρος, να σταθεροποιήσει τη διάθεσή του, να οξύνει το μυαλό του και να αποφύγει μια ποικιλία προβλημάτων υγείας. Μια υγιεινή διατροφή μπορεί επίσης να έχει βαθιά επίδραση στην αίσθηση της ψυχικής και συναισθηματικής ευημερίας του παιδιού σας, βοηθώντας στην πρόληψη καταστάσεων όπως κατάθλιψη, άγχος, διπολική διαταραχή, σχιζοφρένεια και ADHD.

Δείξτε μεγάλη προσοχή στα παραπάνω, ειδικά τώρα που τα lock down είναι πολλά, λόγο της πανδημίας του covid 19 , τα παιδία μας περιορίζονται μέσα στο σπίτι χωρίς ιδιαίτερη άσκηση. Ας τους δώσουμε τουλάχιστον ότι πιο υγιεινή τροφή μπορούμε.

Δείτε ακόμα

Παγκόσμια ημέρα Sauvignon blanc

N. K.

Αγουρέλαιο ή αγγουρόλαδο Ο πράσινος χρυσός!

Μ. Τ.

Οι τάσεις στο κρασί το 2021

N. K.

Επιλέγουμε προϊόντα από την Κρήτη, ένα τόπο Γενέτειρα Αξιών

Γ. Π.

Βιδιανό: μια ποικιλία με εξαιρετικές δυνατότητες

N. K.

BEYOND BURGER-Το μπιφτέκι των χορτοφάγων

N. K.
φορτώνει....