24.9 C
Άγιος Νικόλαος
8 Αυγούστου 2022
Τουρισμός

H Ελλάδα Νο1 προορισμός για την TUI Βελγίου

Στον νούμερο ένα προορισμό για τους Βέλγους αναδεικνύεται για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο η Ελλάδα, για πρώτη φορά, μπροστά από την Ισπανία, με τη Ρόδο να “χρίζεται” στον πιο δημοφιλή προορισμό.

Το αυξημένο ενδιαφέρον των Βέλγων ταξιδιωτών προκάλεσε εφέτος ένας αριθμός ευρωπαϊκών προορισμών, ξεπερνώντας, μάλιστα, τον αριθμό των ταξιδιωτών του 2019. Στο σύνολό τους τα ελληνικά και ισπανικά νησιά υποδέχθηκαν μεγάλο αριθμό Βέλγων παραθεριστών, με το νησί της Σαντορίνης να ξεχωρίζει με 50% περισσότερες κρατήσεις απ’ ότι το 2019. Ωστόσο, ο πιο δημοφιλής προορισμός στη βελγική αγορά αναδείχθηκε η Ρόδος, ακολουθούμενη από τη Μαγιόρκα, την Κρήτη, την Κω και την Τενερίφη.

Στο πλαίσιο αυτών των εξελίξεων, σύμφωνα με τα στοιχεία της TUI Βελγίου, της νούμερο ένα ταξιδιωτικής εταιρίας στο Βέλγιο, η Ελλάδα συγκέντρωσε το 46% του συνολικού αριθμού των Βέλγων ταξιδιωτών, έναντι του 39%, που προσέλκυσε  η Ισπανία. Η Βουλγαρία (5%), η Ιταλία (4%) και η Πορτογαλία (3%) συμπληρώνουν τις πρώτες 5 χώρες για αεροπορικές διακοπές από τη βελγική αγορά, με πολύ πιο μέτρια ποσοστά.

Το γεγονός ότι τα ελληνικά νησιά μπόρεσαν να διατηρήσουν έναν πράσινο ή πορτοκαλί κωδικό για μεγάλο χρονικό διάστημα όσον αφορά τα στοιχεία μόλυνσης, εξηγεί σίγουρα αυτήν την επιτυχία της χώρας.

Η TUI Βελγίου κοιτάζει πίσω με ικανοποίηση τους τελευταίους δύο μήνες διακοπών, διαπιστώνοντας σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2020, ότι σχεδόν τρεις φορές περισσότεροι Βέλγοι έχουν κλείσει αεροπορικές διακοπές με την ΤUI εφέτος, δεδομένου ότι, οι συνθήκες ήταν πιο ευνοϊκές, σε σύγκριση με το περασμένο καλοκαίρι, όταν δεν υπήρχαν ακόμη εμβόλια. Εφέτος, λόγω της σταδιακής αύξησης της κάλυψης του εμβολιασμού, δημιουργήθηκε ένα εξαιρετικό “κύμα” κρατήσεων της τελευταίας στιγμής.

Ωστόσο, αυτό το αποτέλεσμα αντιπροσωπεύει μόνο το ήμισυ του αριθμού των ταξιδιωτών του 2019, κατά τη διάρκεια των τελευταίων “κανονικών” καλοκαιρινών διακοπών. Οι συνεχώς μεταβαλλόμενοι, ταξιδιωτικοί περιορισμοί και η αβεβαιότητα που προκύπτει από αυτούς, καθώς και οι αρνητικές ταξιδιωτικές συμβουλές, κυρίως για μη ευρωπαϊκές χώρες, είναι οι κύριοι λόγοι για αυτή την εξέλιξη.

Είναι εντυπωσιακό να σημειωθεί ότι για τρίτο συνεχόμενο καλοκαίρι, οι Βέλγοι ξοδεύουν περισσότερα στις διακοπές τους (κατά μέσο όρο 1.239 € / άτομο σε σύγκριση με 1.165 € το 2019) και ταυτόχρονα κλείνουν όλο και πιο “μικρές” διακοπές (κατά μέσο όρο 8 διανυκτερεύσεις σε σύγκριση με 9 διανυκτερεύσεις 2019). Για πρώτη φορά, τόσοι πολλοί ταξιδιώτες έφυγαν τον Ιούλιο από τον Αύγουστο, όταν ο Ιούλιος είναι συνήθως ο πιο σημαντικός μήνας διακοπών. Η αναμονή για πλήρη εμβολιασμό μπορεί να έπαιξε σημαντικό ρόλο εδώ.

Οι διακοπές με το αυτοκίνητο ήταν ήδη σχετικά δημοφιλείς το 2020 και αυτή η τάση συνεχίστηκε και το καλοκαίρι, αν και η TUI είχε ακόμα 30% λιγότερες κρατήσεις σε αυτό το τμήμα σε σύγκριση με το επιτυχημένο καλοκαίρι του 2019.

Ο Ιούλιος παραμένει μακράν η πιο δημοφιλής περίοδος και συγκεντρώνει το 60% των κρατήσεων. Ένα στα τρία ταξίδια με αυτοκίνητο περιλαμβάνει τη Γαλλία, μια χώρα που είναι δημοφιλής εδώ και πολλά χρόνια. Και το 19% των παραθεριστών της TUI – ρεκόρ! – έχουν επιλέξει το Βέλγιο και έχουν κλείσει διακοπές στην ακτή ή στις Αρδέννες. Η Αυστρία πέτυχε να προσελκύσει το 15% των ταξιδιωτών, η Γερμανία το 12% και η Ιταλία το 8%. Ο μέσος προϋπολογισμός ανά άτομο ήταν 439 €, αύξηση 15% σε σύγκριση με το 2019.

money-tourism.gr

Ακολουθήστε το filoxenianews στο Facebook και στο Twitter

Δείτε ακόμα

Τουρισμός: Τα Covid Free νησιά και το σχέδιο της Ιταλίας για να ανταγωνιστεί την Ελλάδα

Γ. Π.

Κρήτη: Tουριστική ανάπτυξη της περιφέρειάς μας – σύγχρονες τάσεις και προκλήσεις

Γ. Π.

Συνταγές με ρίζες στην Μινωική εποχή και το σήμα “Κρητικές γεύσεις”

Ν. Π.

Στ. Αρναουτάκης στο συνέδριο του Economist: «Η Περιφέρεια Κρήτης έχει δομήσει ολοκληρωμένο δίχτυ προστασίας και ανάδειξης των θρησκευτικών μνημείων της Κρήτης».

Ν. Π.

Συνάντηση Κικίλια-Καναδού Πρέσβη: Στις 2 Απριλίου ξεκινούν οι απευθείας πτήσεις από τον Καναδά

N. K.

Β. Κικίλιας: Στόχος μας η προσέλκυση Γάλλων εκτός από τους καλοκαιρινούς μήνες, κατά τις σχολικές διακοπές Οκτώβριο, Χριστούγεννα, Φεβρουάριο και Πάσχα

Μ. Τ.
φορτώνει....