15.4 C
Άγιος Νικόλαος
29 Ιανουαρίου 2023
Φορείς

FedHATTA: Απονομή βραβείου στον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) βράβευσε η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA) για την συμβολή του στην προώθηση της πόλης ως τουριστικό προορισμό στις διεθνείς τουριστικές αγορές.

Το βραβείο απονεμήθηκε στην Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου από τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της FedHATTA, Λύσανδρο Τσιλίδη, παρουσία του προέδρου του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), Νικόλα Κελαϊδίτη, του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΔΕΘ-HELEXPO, Κυριάκου Ποζρικίδη, της Αντιπροέδρου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και Ταμία του ΟΤΘ Χρύσας Γρανούζη και του Προέδρου της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Βύρωνα Θεολόγη.

«Εκτιμούμε ότι οι προσπάθειες του Οργανισμού, και της κ.Βούλας Πατουλίδου συγκεκριμένα, ακολουθούν μια ορθή στρατηγική ανάκαμψης του τουρισμού της πόλης, και γι’ αυτό αισθανθήκαμε την ανάγκη να εκφράσουμε μέσα από την τιμητική αυτή διάκριση, ένα “ευχαριστώ” καθώς και την εκτίμησή μας στο έργο τους»δήλωσε ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA) Λύσσανδρος Τσιλίδης.

Από την πλευρά της η Βούλα Πατουλίδου εξέφρασε την ικανοποίησή της για την αναγνώριση της προσπάθειας του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και τόνισε στις δηλώσεις της: «Είναι ιδιαίτερη τιμή για όλους μας η αναγνώριση αυτή. Ιδίως όταν προέρχεται από έναν σημαντικό φορέα όπως αυτός της Ομοσπονδίας FedHATTA.Κοινός στόχος η ανάπτυξη του τουρισμού στην χώρα μας. Οι στρατηγική προβολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης βρίσκει έναν δυνατό και σημαντικό σύμμαχο».

Ανάμεσα στις ενέργειες που ξεχώρισαν το τελευταίο διάστημα ήταν η ειδική καμπάνια τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης ως προορισμού πόλης («City break») όλο τον χρόνο, που έγινε στο κεντρικό Λονδίνο τον περασμένο Νοέμβριο. Με αφορμή την παγκόσμια τουριστική έκθεση «World Travel Market 2022» σχεδόν 30 κόκκινα διώροφα λεωφορεία -χαρακτηριστικά της βρετανικής πρωτεύουσας- «ντύθηκαν» στα…χρώματα της Θεσσαλονίκης με κεντρικό σλόγκαν «Απλά θα το λατρεύψεις!» (στα αγγλικά, «You just love it!») για δύο εβδομάδες και «μαγνήτισαν» τα βλέμματα των κατοίκων και των επισκεπτών.

Πηγή: vradini.gr

Δείτε ακόμα

Υποχρεωτικός εμβολιασμός: Ποιες νέες κατηγορίες εργαζομένων εξετάζεται να μπουν στη λίστα

N. K.

Ημερίδα για τον μετασχηματισμό του λιμανιού του Ηρακλείου σε “πράσινο λιμάνι”

Ν. Π.

Β. Κικίλιας: Ο Τουρισμός πεδίο συνεργασίας Ελλάδας-Τουρκίας παρά τις δυσκολίες

Ν. Π.

ΟΑΕΔ: Ερχονται θεμελιώδεις αλλαγές στο επίδομα ανεργίας-Τι προτείνει η επιτροπή Πισσαρίδη

N. K.

Περιφέρεια Κρήτης – Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων-Στέφτηκε με επιτυχία «η 1η Παγκρήτια ημέρα καριέρας στα ξενοδοχεία της Κρήτης»

N. K.

Καθιερώθηκε η 23η Σεπτεμβρίου ως Ημέρα Βιολογικής Παραγωγής της Ε.Ε.

N. K.
φορτώνει....