Evrima (Εύρημα) σημαίνει ανακάλυψη στα ελληνικά και η Ritz-Carlton «ξανά ανακάλυψε» την κρουαζιέρα.
Μετά από πολλές καθυστερήσεις, η ναυπήγηση του σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό αργοπόρησε τρία χρόνια, πλήθη κόσμου είδαν το «Εύρημα» να σαλπάρει από το λιμάνι της Λισαβώνας, για να ξεκινήσει την πρώτη του σεζόν σε Μεσόγειο και Καραϊβική.

Η εταιρεία χρησιμοποίησε την ευκαιρία για να επιβεβαιώσει ότι η νέα ιδέα δεν στοχεύει στην αγορά της κρουαζιέρας. «Εννέα στους 10 καλεσμένους μας δεν έχουν πάει ποτέ σε κρουαζιέρα στο παρελθόν, αυτό δείχνει τον τύπο του πελάτη με τον οποίο έχουμε να κάνουμε», δήλωσε ο Douglas Prothero, Διευθύνων Σύμβουλος της Ritz Carlton Yacht Collection. “Δεν θα βρείτε πράγματα όπως καζίνο στο πλοίο, θέλουμε οι επισκέπτες να εξερευνούν τα μέρη που επισκεπτόμαστε αντί να περνούν όλο τον χρόνο τους στο πλοίο.”
“ Η Ritz-Carlton έχει εδώ και καιρό τις επενδύσει στην καινοτομία και την αριστεία των υπηρεσιών, με γνώμονα τη δέσμευση να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της παροχής μεταμορφωτικών ταξιδιωτικών εμπειριών. Καθώς συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τη θρυλική μας επωνυμία, δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ενθουσιασμένοι που θα δώσουμε στους επισκέπτες μας την ευκαιρία να γνωρίσουν το The Ritz-Carlton με έναν νέο τρόπο,” λέει ο Chris Gabaldon, Senior Vice President for Luxury Brands, Marriott International.

Μήκους 190 μέτρων, πλάτους 24 και με μεικτό εκτόπισμα 26.500 τόνων το Evrima μπορεί να φιλοξενήσει έως 298 επισκέπτες στα οκτώ καταστρώματά του και 246 μέλη πληρώματος. Με κομψό, μοντέρνο σχεδιασμό, υψηλής ποιότητας υλικά, άφθονο χώρο σαλονιών, εξατομικευμένες υπηρεσίες και εστιατόριο, του οποίου το μενού σχεδιάστηκε από σεφ με τρία αστέρια Μισελέν η αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων Ritz-Carlton τόλμησε το άλμα στα βαθιά με συνολικά τρία γιοτ, που θα ταξιδέψουν τα επόμενα χρόνια σε όλο τον κόσμο μακριά από τον μαζικό τουρισμό με έναν συγκριτικά μικρό αριθμό επισκεπτών με παχιά πορτοφόλια.
Στο “Evrima”, ωστόσο, ο όρος πολυτέλεια αποκτά μια άλλη διάσταση, πολύ πιο προσωπική. Κάθε καμπίνα διαθέτει τουλάχιστον ένα μπαλκόνι, ενίοτε δε και ταράτσα, ενώ δεν υπάρχουν εσωτερικές καμπίνες.
Πέρα από 24ωρο room service, που για κάποιους περιλαμβάνει και μπάτλερ, το γιοτ προσφέρει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να επιλέξουν μεταξύ μπαρ και ρεστοράν, περιλαμβανομένου του S.E.A., το μενού πέντε πιάτων και ελάχιστου κόστους περίπου 270 ευρώ, του οποίου υπογράφει ο Σβεν Έλβερφελντ, σεφ του βραβευμένου με τρία αστέρια Michelin εστιατορίου Aqua στο Βόλφσμπουργκ της Γερμανίας.

Όσον αφορά στις δραστηριότητες αναψυχής, το γιοτ του Ritz-Carlton ακολουθεί προφανώς μια διαφορετική ιδέα από την Aida and Co., αφού πέρα από δύο μικρές πισίνες στα καταστρώματα 5 και 8, δεν προσφέρει σχεδόν καθόλου ευκαιρίες κολύμβησης στους ταξιδιώτες . Ο υπόλοιπος ανοιχτός χώρος καλύπτεται κυρίως από ξαπλώστρες, έπιπλα σαλονιού και χώρο σπα, ενώ δεν υπάρχει νεροτσουλήθρα, όπως συμβαίνει συνήθως στο πάνω κατάστρωμα των κρουαζιερόπλοιων.

Η Ritz Carlton δημοσίευσε το πρόγραμμά της για το 2024 κι είναι ιδιαίτερα ευχάριστο για την Ελλάδα αφού περιλαμβάνει 19 προορισμούς.

Αναλυτικά:
5 φορές θα καταπλεύσει στον Πειραιά που θα είναι και η βάση της εταιρείας (19/6, 14/7, 21/7, 15/9 & 1/10).
3 φορές θα επισκεφτεί τη Σαντορίνη (13/7, 14/9 & 5/10), ενώ 2 την Κέρκυρα (13/6 & 23/7), το Φισκάρδο (15/6 & 9/9), τη Σύρο (18/6 & 29/9), τα Χανιά (12/7 & 6/10), τη Μύκονο (19/7 & 27-28/9) και την Πύλο (11/9 & 7/10).
Τέλος, μια άφιξη προγραμματίστηκε για την Πάργα στις 14/6, το Ναύπλιο στις 17/6, τη Ρόδο στις 22-23/6, τη Μονεμβασιά στις 11/7, την Ικαρία στις 15/7, την Πάτμο στις 16/7, την Αμοργό στις 20/7, το Κατάκολο στις 10/9, τον Άγιο Νικόλαο στις 12-13/9, τη Σκιάθο στις 21/9 και την Ύδρα στις 30/9/24.
Οι τιμές, ως αναμενόμενο, είναι μάλλον τσουχτερές. Για την παρθενική κρουαζιέρα στη Μεσόγειο οι επιβάτες πλήρωσαν κατ’ ελάχιστον περί τα 5.760 ευρώ – αν και οι περισσότερες καμπίνες στοιχίζουν περισσότερο. Μια επταήμερη κρουαζιέρα με το γιοτ στην Καραϊβική κοστίζει 4.500 ευρώ ανά άτομο και ένα δεκαήμερο ταξίδι από τον Παναμά στη Φλόριντα περίπου 11.000 ευρώ.