27 C
Άγιος Νικόλαος
18 Σεπτεμβρίου 2021
Food & Beverages

‘Ερευνα ΣΕΒΕ: Αυξημένες εξαγωγές αναμένει το 60% του F&B Κλάδου για το 6μηνο

Το 51% των Ελλήνων εξαγωγέων σχεδιάζει να συμμετάσχει σε ψηφιακές δράσεις για την ενίσχυση της εξωστρέφειας

Σύμφωνα με την νέα έρευνα του ΣΕΒΕ, οι Έλληνες εξαγωγείς παρουσιάζονται περισσότερο αισιόδοξοι σε σχέση με τις περυσινές αναταράξεις που έφερε η πανδημία του COVID-19. Ειδικότερα, στην νέα αυτή έρευνα του Συνδέσμου Εξαγωγέων ΣΕΒΕ, αισθητή είναι η βελτίωση που παρουσιάζει ο Δείκτης Εξαγωγικών Προσδοκιών, καταγράφοντας τη δεύτερη καλύτερη επίδοση από το 2016.


Οι βελτιωμένες προσδοκίες οφείλονται κατά κύριο λόγο, στην αύξηση των ποσοστών που αφορούν στις εξαγωγές και στις εγχώριες πωλήσεις. Στις δύο αυτές ενότητες, πάνω από το 90% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι αναμένει βελτίωση ή σταθερότητα.


Αντίστοιχα, οι εκτιμήσεις αναφορικά με τις διεθνείς και τις εγχώριες οικονομικές συνθήκες ήταν πιο αισιόδοξες σε σχέση με τα προηγούμενα αποτελέσματα, με περίπου έναν στους τέσσερις (25% στις διεθνείς οικονομικές συνθήκες και 29% στις εγχώριες οικονομικές συνθήκες) να αναμένουν επιδείνωση.
Αναφορικά με το ερώτημα, “πώς επηρέασε η πανδημία τις εξαγωγές της επιχείρησης” των συμμετεχόντων, το 44% δήλωσε ότι επηρεάστηκαν αρνητικά. Στο ίδιο πλαίσιο, το 73% δήλωσε ότι δεν έχει ενσωματώσει online B2B και Β2C πλατφόρμες εξαγωγικών πωλήσεων, το 51% ότι σχεδιάζει να συμμετάσχει σε ψηφιακές δράσεις για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και το 69% ότι έχει σχέδιο για την ανάπτυξη των εξαγωγών που θα πραγματοποιηθεί με τη λήξη της πανδημίας.


Αξίζει να σημειωθεί πως σημαντική αύξηση κατά €3 δις κατέγραψαν οι ελληνικές εξαγωγές στο α’ πεντάμηνο του 2021, μεταβολή σχεδόν ισόποση με τη μείωση που σημείωσαν στο σύνολο του 2020. Μάλιστα, η εν λόγω επίδοση αποτελεί ρεκόρ για τις ελληνικές εξαγωγές.

Δείτε ακόμα

Η πανδημία άλλαξε την καθημερινότητα και τις συνήθειες των καταναλωτών-Κατά πόσο η στροφή στις διαδικτυακές αγορές θα έχει διάρκεια στο μέλλον;

Μ. Τ.

Φράουλα: φρούτο με υψηλή διατροφική αξία, ευεργετικές ιδιότητες και λίγες θερμίδες

Μ. Τ.

«Hotel Kitchen: Εδώ το φαγητό έχει αξία»: Τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα μπορούν να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων

Ν. Π.

Μια οινική διαδρομή στην Κίνα

N. K.

Διατροφή στη Μεσόγειο-Όταν το Brand Name συναντά τους Πολίτες

Γ. Π.

Οnline αγορές κάνει το 74% των Ελλήνων – 4 στους 5 ενεργοί στα social media

Μ. Τ.
φορτώνει....