Η Ecole hôtelière de Lausanne (EHL), η οποία κατατάσσεται σταθερά ως η καλύτερη σχολή ξενοδοχειακού management στον κόσμο, ανακοίνωσε τις προβλέψεις της σχετικά με τις τάσεις που πρόκειται να διαμορφώσουν τον κλάδο της φιλοξενίας το 2022.
Οι δέκα κυρίαρχες τάσεις στη φιλοξενία το 2022 είναι:
1. Ταξιδιώτες bleisure & χώροι εργασίας στα ξενοδοχεία
Με ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας, η τάση για bleisure αναμένεται να αυξηθεί σε δημοτικότητα το 2022. Ορίζεται ως η πρακτική της επέκτασης των επαγγελματικών ταξιδιών για λόγους αναψυχής ή αλλιώς ο συνδυασμός εργασίας και αναψυχής κατά τη διάρκεια ενός επαγγελματικού ταξιδιού. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να να προσαρμοστούν στη νέα τάση, καλύπτοντας τις νέες απαιτήσεις και ανάγκες.
2. Ολιστική φιλοξενία, υγεία και ευεξία
Καθώς η πανδημία Covid-19 συνεχίζει να απειλεί τον πλανήτη, είναι προφανές ότι οι βιομηχανίες της υγείας και της ευεξίας θα παραμείνουν αναπόσπαστο κομμάτι το 2022. Παράλληλα με τα αυστηρά υγειονομικά μέτρα για την προστασία των ατόμων από τον ιό, ο τομέας της ευεξίας θα συνεχίσει να παρουσιάζει υψηλή ζήτηση για λόγους θεραπείας του πνεύματος, του σώματος και της ψυχής μέσω της ολιστικής φιλοξενίας.
3. Ψηφιοποιημένες εμπειρίες επισκεπτών
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο ετών, οι παραδοσιακές υπηρεσίες που απευθύνονται στους πελάτες έχουν γίνει ανέπαφες, προκειμένου να μειωθεί η διασπορά του ιού, με την εισαγωγή του mobile check-in ή check-out και τις ανέπαφες συναλλαγές. Καθώς η τεχνολογική καινοτομία συνεχίζει να εξελίσσεται, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσαρμοστούν για να παραμείνουν ανταγωνιστικά, εισάγοντας, για παράδειγμα, στοιχεία όπως η αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων ή προσώπου, η οποία θα αποτελέσει σύντομα μια αναμενόμενη ευκολία για τους επισκέπτες, κατά την πρόσβαση στα δωμάτιά τους. κατά την πρόσβαση στα δωμάτιά τους.
4. Εξατομίκευση
Ως τρόπος βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών, η εξατομίκευση είναι μια τάση που συνεχίζει να αυξάνεται κάθε χρόνο, σε ολόκληρο τον κλάδο της φιλοξενίας. Αξιοποιώντας τα δεδομένα των πελατών μέσω της χρήσης της τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν εξατομικευμένες υπηρεσίες, οι οποίες θα είναι ελκυστικές στους υφιστάμενους και τους δυνητικούς επισκέπτες τους.
5. Οικονομία της εμπειρίας & Ουσιαστικότητα
Το 2022, οι ειδικοί προβλέπουν αύξηση των ταξιδιωτών που επιθυμούν να ξοδέψουν τα χρήματά τους με σύνεση, στοχευμένα, δημιουργώντας θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη. Οι επισκέπτες όχι μόνο θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να επιλέξουν της διακοπές τους μέσα από συνειδητοποιημένους ταξιδιωτικούς πράκτορες, αλλά θα αναζητήσουν μοναδικές εμπειρίες ανταποδοτικές στις τοπικές κοινότητες ή το περιβάλλον.
6. Στρατηγική διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων
Η πρακτική της διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων στον κλάδο της φιλοξενίας παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι, αλλά σήμερα έχει εξελιχθεί σε μια πιο περίπλοκη διαδικασία ανάλυσης δεδομένων και λειτουργικών αποτελεσμάτων. Ο διαχωρισμός μεταξύ της διαχείρισης των λειτουργιών των ξενοδοχειακών και των περιουσιακών στοιχείων, επιτρέπει στις εταιρίες να επικεντρωθούν στο επιχειρηματικό τους μοντέλο και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους, σε όλους τους τομείς.
7. Ατομικό ταξίδι
Μετά από μια σειρά από “lockdown”, το 2022 αναμένεται να σημειωθεί αύξηση των ατομικών ταξιδιών, καθώς καθώς οι άνθρωποι αναζητούνω την ελευθερία και την περιπέτεια με τον δικό τους τρόπο. Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσαρμόσουν την προσφορά τους, απομακρύνοντας τα εμπόδια μεταξύ του προσωπικού του ξενοδοχείου και των επισκεπτών, εξετάζοντας τις επιλογές του εσωτερικού σχεδιασμού, ώστε να δημιουργήσουν οικεία ατμόσφαιρα.
8. Βιωσιμότητα
Οι επισκέπτες θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν κρατήσεις μέσω υπεύθυνων ταξιδιωτικών παρόχων και ξενοδοχείων ευαισθητοποιημένων στην προστασία του πλανήτη. Εκτός από τη συμμετοχή σε πρωτοβουλίες της κοινότητας, κατά τη διάρκεια των διακοπών, ηθικές και περιβαλλοντικές οι οικολογικές σκέψεις θα διαμορφώσουν τις αποφάσεις που λαμβάνονται σε επίπεδο διαχείρισης των ξενοδοχείων.
9. Εικονική & Επαυξημένη πραγματικότητα
Έχοντας δει την επιτυχία της χρήσης, τόσο της VR, όσο και της AR, οι εταιρίες μετασχηματίζουν τα ταξίδια και τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες. Ο κλάδος της φιλοξενίας θα πρέπει να αξιοποιήσει χαρακτηριστικά όπως οι εικονικές περιηγήσεις ώστε να δημιουργήσει ένα ψηφιακό περιβάλλον μέσα στο οποίο οι καταναλωτές θα μπορούν να φανταστούν τον εαυτό τους πριν προβούν στην κράτηση των διακοπών τους, μια τάση που προβλέπεται πως θα συνεχίσει να αυξάνεται.
10. Λιγότερα ταξίδια και Staycations
Παρά την επανέναρξη των διεθνών ταξιδιών, οι απαιτήσεις τεστ Covid, τα πρωτόκολλα καραντίνας, οι αυξήσεις των τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων και η περίπλοκη γραφειοκρατία έχουν κάνει ορισμένους ταξιδιώτες να επιλέξουν παρατεταμένη διαμονή ή τους ανάγκασε να περιορίσουν τη συχνότητα των ταξιδιών τους και να αυξήσουν γτη διάρκεια τω ν διακοπών τους, σε σύγκριση με το διάστημα πριν την πανδημία.
Εκτός από αυτούς τους λόγους, οι ταξιδιώτες μπορεί επίσης να επιλέξουν να αποτολμήσουν διακοπές σε κοντινούς προορισμούς, για οικονομικούς ή περιβαλλοντικούς λόγους.