Tα τελευταία χρόνια, και ειδικά από την αρχή της πανδημίας, η Google έχει προσφέρει διάφορα δωρεάν εργαλεία για τον τομέα των ταξιδιών και της φιλοξενίας για να βοηθήσει επαγγελματίες του τουρισμού.
Από το κλασικό Google Trends έως ένα από τα πιο πρόσφατα, όπως το Hotel Insights. Εδώ επιλέξαμε τα πιο ενδιαφέροντα εργαλεία της Google που αποτελούν ένα είδος εργαλειοθήκης ταξιδιού για να εξετάσουμε εύκολα τις τάσεις, τα ενδιαφέροντα αναζήτησης, τη χρηστικότητα και τη βελτιστοποίηση της προβολής στο Google. Και ενώ υπάρχουν πολλά περισσότερα, τα ακόλουθα είναι ίσως τα πιο χρήσιμα για τη βιομηχανία ταξιδιών και φιλοξενίας.
COVID-19 Community Mobility Reports
Link: https://www.google.com/covid19/mobility/
Παρακολουθήστε τις μετακινήσεις στην κοινότητά σας λόγω του COVID-19
Καθώς οι κοινότητες σε ολόκληρο τον κόσμο ανταποκρίνονται στην πανδημία COVID-19, ενημερωθήκαμε από υπεύθυνους δημόσιας υγείας ότι τα συγκεντρωτικά και ανώνυμα insight που χρησιμοποιούμε σε προϊόντα όπως οι Χάρτες Google, μπορούν να αποδειχθούν χρήσιμα κατά τη λήψη κρίσιμων αποφάσεων που αφορούν την καταπολέμηση της COVID-19.
Αυτές οι Αναφορές κινητικότητας κοινότητας έχουν στόχο να παρέχουν insight σχετικά με το τι έχει αλλάξει ως αποτέλεσμα των πολιτικών που έχουν υιοθετηθεί για την καταπολέμηση της COVID-19. Οι αναφορές παρουσιάζουν σε γράφημα τις τάσεις στις μετακινήσεις με την πάροδο του χρόνου βάσει γεωγραφικής περιοχής, και σε διαφορετικές κατηγορίες μερών, όπως καταστήματα λιανικής και ψυχαγωγίας, αγορές τροφ. και φαρμακεία, πάρκα, δημόσιες συγκοινωνίες, χώρους εργασίας και κατοικίες.
Google for Hotels GuideBook
Link: https://ads.google.com/hotels/resources/
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και νεότερα εργαλεία Google είναι το Google for Hotels GuideBook. Δεν είναι ένα εργαλείο αλλά ένας οδηγός για τους ξενοδόχους σχετικά με τις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης.
Αποτελείται από 4 ενότητες με πόρους που θα σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε το ξενοδοχείο σας στο Google. Η πρώτη ενότητα, «101: Ενεργοποίηση της επιχείρησής σας στο Διαδίκτυο», καλύπτει το Google My Business και τους Χάρτες Google και πώς μπορείτε να καταχωρίσετε το ξενοδοχείο σας δωρεάν στο Google χρησιμοποιώντας τα πιο βασικά εργαλεία του, τα οποία συχνά δεν αξιοποιούνται πλήρως από τους ξενοδόχους.
Η δεύτερη ενότητα, “201: Προώθηση του ξενοδοχείου σας με το Google Ads”, καλύπτει κατ ‘εξοχήν το διαφημιστικό εργαλείο της Google. Είναι ένας εκτενής οδηγός που εξηγεί πολύ καλά και με απλά λόγια πώς λειτουργεί το Google Ads και πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό το εργαλείο.
Το τρίτο, “301: Λήψη άμεσων κρατήσεων από την Google”, αφορά το Google Hotel Ads και βοηθά στην κατανόηση του τρόπου λειτουργίας αυτού του εργαλείου, του τι απαιτείται για την εμφάνιση τιμών και του τρόπου απόκτησης μεγαλύτερης προβολής.
Το τελευταίο, “401: Advanced Ads Ads Hotel”, είναι μια πιο αναλυτική ενότητα στο Google Hotel Ads που καλύπτει προηγμένες τεχνικές υποβολής προσφορών και τα οφέλη και τους κινδύνους από τη χρήση καθεμιάς από αυτές. Χωρίς αμφιβολία, το Google for Hotels GuideBook είναι μια πολύ καλή πρωτοβουλία για επαγγελματίες ταξιδιών και φιλοξενίας που εξηγεί με μεγάλη λεπτομέρεια τους 4 πυλώνες για να αποκτήσει ορατότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης του
Hotel Insights with Google
Link: https://hotelinsights.withgoogle.com/intl/en/
Το Hotel Insights είναι ένα από τα πιο πρόσφατα εργαλεία της Google και είναι αφιερωμένο, όπως υποδηλώνει το όνομά του, αποκλειστικά στον ξενοδοχειακό κλάδο. Το εργαλείο επιτρέπει την ανάλυση δεδομένων από αναζητήσεις που σχετίζονται με ξενοδοχεία στο Google ανά περιοχή, συγκρίνοντας σε πραγματικό χρόνο με το προηγούμενο έτος, προκειμένου να βοηθήσει τους ξενοδόχους να επιλέξουν τις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ για αυτήν την επερχόμενη και αναμενόμενη διαδικασία ανάκτησης.
Είναι ένα απλό και διαισθητικό εργαλείο με οδηγούς και συμβουλές για το ψηφιακό μάρκετινγκ και συνιστάται ιδιαίτερα για μικρά και μεσαία ξενοδοχεία. Προς το παρόν, το Hotel Insights είναι διαθέσιμο μόνο στα Αγγλικά και τα Ιταλικά, αλλά μπορείτε να αναζητήσετε όλες τις περιοχές και χώρες σε όλο τον κόσμο.
Το Hotel Insights προσφέρει μια πολύ ενδιαφέρουσα ενότητα σχετικά με τους πόρους του ψηφιακού μάρκετινγκ, εξηγώντας και αναθεωρώντας έννοιες για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Google My Business και τους Χάρτες Google, βέλτιστες πρακτικές σχετικά με κριτικές ξενοδοχείων, συμβουλές για τη χρηστικότητα στον ιστό και πώς να βελτιστοποιήσετε την απόδοση του ξενοδοχείου στο Google Ads και Google Hotel Ads.

Destination Insights
Link: https://destinationinsights.withgoogle.com/
Αυτό το εργαλείο παρέχει δεδομένα σχετικά με τη δημοτικότητα ενός προορισμού και μας δίνει μια ιδέα για ποιες περιοχές, χώρες ή πόλεις δημιουργούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον μεταξύ των ταξιδιωτών. Παρέχει επίσης πληροφορίες για το πώς αλλάζει η ζήτηση σε διαφορετικές χώρες προέλευσης.
Τα Insights προορισμού μπορούν να εντοπίσουν πιθανές αυξήσεις της ζήτησης, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη διαμόρφωση και τον καθορισμό της καλύτερης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ για την ταξιδιωτική σας επιχείρηση.
Market Finder
Link: https://marketfinder.thinkwithgoogle.com/
Κάντε την επιχείρησή σας διαθέσιμη σε νέες αγορές
Αυτή η μηχανή αναζήτησης σάς επιτρέπει να ανακαλύψετε πιθανούς πελάτες για το ξενοδοχείο σας, περιηγηθείτε σε νέες πολλά υποσχόμενες αγορές ταξινομημένες ανά χώρα και συμπεριφορά καταναλωτή. Με το Market Finder μπορείτε να παρακολουθείτε τις τάσεις της ζήτησης και να βελτιστοποιείτε την επένδυση και τη στρατηγική σας σε νέες πιθανές αγορές.
Με αυτά τα νεότερα εργαλεία της Google αποδεικνύουν ότι η εταιρεία προσπαθεί να πλησιάσει τα μικρά και μεσαία ξενοδοχεία για να τους βοηθήσει να βελτιώσουν την παρουσία τους στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης είτε μέσω δωρεάν είτε επί πληρωμή εργαλείων.
