18.2 C
Άγιος Νικόλαος
1 Δεκεμβρίου 2022
Travel Guide Τουρισμός

Δείτε ποιες είναι οι νέες τάσεις που θα κυριαρχήσουν στα ταξίδια το 2023

Οι ταξιδιώτες σήμερα φαίνεται να αναζητούν περισσότερο εμπειρίες ζωής που θα τους εφοδιάσουν με ενδιαφέρουσες ιστορίες για να μοιραστούν, να αναζητούν τρόπους και καταστάσεις που θα τους επιτρέψουν να ενταχθούν στην κουλτούρα και την πραγματικότητα του τόπου και της κοινωνίας που επισκέπτονται και να επιδιώκουν τις συνθήκες εκείνες που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη της δικής τους αυτογνωσίας. Επίσης, οι σύγχρονοι ταξιδιώτες μοιάζει να ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο για το αποτύπωμα που θα έχει το ταξίδι τους, στην οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον του τόπου που επισκέπτονται.

H εξερεύνηση νέων εμπειριών στον προορισμό, οι επιλογές ευεξίας, οι εξατομικευμένες και προσωποποιημένες υπηρεσίες και η ανθρωποκεντρική τεχνολογια που διευκολύνει τη ζωή θα είναι οι ανερχόμενες τάσεις στα ταξίδια το 2023. Επίσης «Βλέπουμε μια έξαρση ταξιδιών σε πολιτιστικές πρωτεύουσες, ένα νέο κύμα ενδιαφέροντος για καταφύγια ευεξίας και μια απότομη αύξηση της ζήτησης για υπαίθριους προορισμούς πέρα ​​από τις παραλίες και βουνά».

Τηλεοπτικές σειρές

Η κράτηση για ταξίδια μετά από μια δημοφιλή νέα σειρά στην τηλεόραση (set-jetter), θα γίνει σοβαρή υπόθεση το 2023.

Η έρευνα της Expedia επιβεβαιώνει ότι οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές με ροή είναι πλέον οι κορυφαίες πηγές έμπνευσης (40%), ξεπερνώντας την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (31%).

Επιπλέον, η μικρή οθόνη θεωρείται πλέον εφάμιλλη με τις συστάσεις από συγγενείς και τους φίλους όσον αφορά στην έμπνευση.

Ευεξία

Καθόλη τη διάρκεια της πανδημίας, περισσότεροι άνθρωποι ανακάλυψαν ότι η ενσωμάτωση μιας ρουτίνας ευεξίας στον τρόπο ζωής τους, έκανε τη διαφορά στη διάθεσή τους και στα επίπεδα της ενέργειάς τους. Στα ταξίδια τους το 2023, οι ταξιδιώτες θα έχουν την προσδοκία για εξαιρετική πρόσβαση σε ευκαιρίες γυμναστικής και ευεξίας, από το φαγητό με τοπικά προϊόντα.

Νέες εμπειρίες

Εμπειρίες που θα πρέπει να έχουν έναν υβριδικό χαρακτήρα, καθώς από τη μία θα πρέπει να συνδυάζουν την αξιοποίηση των ιδιαιτεροτήτων του τόπου όπου παράγονται και από την άλλη να μπορούν να αποκτήσουν σημασία και νόημα και άρα να αξιοποιηθούν, στα διάφορα συστήματα αναφοράς που έχει ο κάθε ένας ταξιδιώτης. Το 70% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι αποζητούν την Πολιτισμική Ενσωμάτωση στις κοινότητες τις οποίες επισκέπτονται.Χαρακτηριστικό της ανάγκης για παροχή τέτοιων εμπειριών από τα ξενοδοχεία είναι ότι το 43% του συνόλου των ταξιδιωτών επιθυμούν να συμμετέχουν σε Ψυχαγωγικά Events, τα οποία θα πρέπει όμως πλέον να μην έχουν αμιγώς τουριστικό χαρακτήρα, αλλά να βρίσκονται σε αλληλεπίδραση με την τοπική κοινότητα. 

Τεχνολογία

Οι ταξιδιώτες θα θέλουν καλύτερες τεχνολογικές υπηρεσίες που δεν αποθαρρύνουν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση αλλά επιλύουν ορισμένα ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουν. Ενδιαφέρονται για αξιόπιστη και φιλική εξυπηρέτηση όταν ταξιδεύουν, αλλά στοιχεία όπως σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικής ενέργειας, χώροι εργασίας και ψηφιακές κάρτες κλειδιών και επιλογές check-in αναμένεται επίσης να γίνουν πιο δημοφιλή, με το 56% να επιβεβαιώνει ότι θα ήθελε μια ευκολότερη ταξιδιωτική εμπειρία.

Εξατομικευμένες εμπειρίες

Όλοι αγαπούν να αντιμετωπίζονται ως άτομο, με τις δικές τους ταξιδιωτικές ανάγκες και επιθυμίες. Αυτό δεν θα αλλάξει το 2023, αναζητώντας πιο εξατομικευμένες εμπειρίες κατά τη διάρκεια της διαμονής στο ξενοδοχείο. Αυτό μπορεί να αφορά κάτι απλό όπως ένας καθημερινός χαιρετισμός ονομαστικά ή μια δωρεάν αναβάθμιση δωματίου μέσω της ιδιότητας μέλους επιβράβευσης.

Βιώσιμος τουρισμός

Ραγδαία αύξηση της αναζήτησης από τους ταξιδιώτες καταλυμάτων και προορισμών που να έχουν μια υπεύθυνη διαχείριση και οργάνωση των υπηρεσιών τους, σύμφωνα με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης (Sustainability / ESG). Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να περιοριστεί στο ελάχιστο το όποιο αρνητικό αποτύπωμα της δράσης τους και παράλληλα να ενισχυθεί η θετική τους συμβολή στην ανάπτυξη της οικονομίας και της κοινωνίας μέσα στην οποία λειτουργούν. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 78% επιθυμεί να έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινότητα που επισκέπτεται και το 62% των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι πλέον είναι πιο προσεκτικοί με το πού και το πώς θα ταξιδέψουν.

Ακολουθήστε το filoxenianews στο Google News στο Facebook και στο linkedin

Δείτε ακόμα

Γιάννης Ρέτσος: Να προστατεύσουμε το brand της Ελλάδας

Γ. Π.

Ρόδος: Μεγάλη ικανοποίηση επικρατεί στον κλάδο της κρουαζιέρας

N. K.

ΣΕΤΕ: Επέκταση της σεζόν, περισσότεροι προορισμοί στους βασικούς στόχους για τον ελληνικό τουρισμό μέχρι το 2030.

Γ. Π.

Κρήτη: Πόλος έλξης για χιλιάδες επισκέπτες τα Αστερούσια Όρη

N. K.

Η Άνδρος προτείνετε από τους New York Times στους προορισμούς που μπορεί να αγαπήσει κανείς το 2021

Ν. Π.

Στον Άγιο Νικόλαο ξέρουμε από φιλοξενία

Ν. Π.
φορτώνει....