22.3 C
Άγιος Νικόλαος
15 Μαΐου 2021
Ξενοδοχεία

Check-in στην ψηφιακή εποχή

xalkiadakis

Στις μέρες μας, οι ταξιδιώτες που χειρίζονται άριστα την τεχνολογία περιμένουν μια άψογη και εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία πελάτη.

Καθώς η ρεσεψιόν είναι το πρώτο σημείο επαφής του πελάτη κατά την άφιξή του, πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι προσφέρουμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ «υψηλής τεχνολογίας» και «ανθρώπινης προσέγγισης». Αυτό σημαίνει ότι η ρεσεψιόν, εκτός από φιλικό προσωπικό, πρέπει να διαθέτει και εύχρηστα τεχνολογικά μέσα.

Οι πελάτες σας περιμένουν να παρέχετε πολλά περισσότερα από τη φιλική υποδοχή ενός καλά εκπαιδευμένου προσωπικού και ένα καθαρό και φωτεινό περιβάλλον στη ρεσεψιόν. Εκεί ξεκινά η αναζήτησή τους για εμπειρίες που θα κάνουν το check-in τους απλό και ομαλό. Έτσι, πρέπει να ξεκινήσετε να παρέχετε εμπειρίες υψηλής τεχνολογίας από αυτό ακριβώς το σημείο.

Μαζί με την υπηρεσία online check-in και check-out, πολλά ξενοδοχεία πειραματίζονται πλέον με την παροχή μιας αυτοματοποιημένης διαδικασίας, ώστε οι πελάτες να επιλέγουν τον τύπο δωματίου και άλλες παροχές που προτιμούν, όπως διπλό κρεβάτι, δωμάτιο με Θέα την θάλασσα και άλλα, ακόμα και πριν από την άφιξή τους. Οι πελάτες, σε αυτή την περίπτωση, πρέπει απλώς να μεταβούν στη ρεσεψιόν και να παραλάβουν τα κλειδιά για το δωμάτιό τους ως μέρος της υπηρεσίας express check-in. Ορισμένα ξενοδοχεία παρέχουν επίσης τη δυνατότητα στους πελάτες να χρησιμοποιούν τα smartphone τους ως κλειδιά δωματίου, εξαλείφοντας πλήρως την ανάγκη να περάσουν από τη ρεσεψιόν κατά το check-in.

Υπάρχουν πολλοί ακόμη τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αλληλεπιδράτε με τους πελάτες σας ψηφιακά αμέσως μετά την άφιξή τους στο ξενοδοχείο σας.

Ορισμένες από αυτές τις στρατηγικές ψηφιακής αλληλεπίδρασης δε βελτιώνουν απλώς την εμπειρία των πελατών, αλλά συμβάλλουν και στην προώθηση των υπηρεσιών σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ψηφιακές οθόνες στο λόμπι για να προωθείτε τις υπηρεσίες σας και να αναδεικνύετε φωτογραφίες του καταλύματός σας και ανθρώπων που απολαμβάνουν το ξενοδοχείο σας ενώ χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και τις παροχές σας.


Η σύνδεση Wi-Fi μπορεί επίσης να αποτελέσει ένα εργαλείο προώθησης για το ξενοδοχείο σας, κατευθύνοντας τους χρήστες απευθείας στον ιστότοπό σας ή σε μια σελίδα προορισμού.

Πολλά ξενοδοχεία χρησιμοποιούν concierge ρομπότ στις μέρες μας. Αν και με την τεχνολογία των ρομπότ χάνεται η ανθρώπινη επαφή, τα ρομπότ δίνουν περισσότερο χρόνο στο ανθρώπινο προσωπικό και συμβάλλουν στην εξατομίκευση της διαμονής ενός πελάτη.

Δείτε ακόμα

Όταν τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα – Ανακαλύψτε το “Domes Of Elounda”

Γ. Π.

Ο τουρισμός στην κατάψυξη – Ερώτηση του 1 εκατομμυρίου το ποτέ θα ανοίξει η σεζόν

Γ. Π.

Ahead Awards Best Resort 2020: Domes Zeen Chania

Γ. Π.

Ανδρέας Ανδρεάδης: Ανοίγουν στα μέσα Μαΐου Sani και Ikos Resort

Γ. Π.

Cayo Exclusive Resort & Spa: Το νέο 5άστερο εντυπωσιακό ξενοδοχείο με θέα την Σπιναλόγκα

Γ. Π.

Sheraton Manila: Ξενοδοχείο στην Μανίλα διαθέτει κλωβούς για ασφαλή υπαίθρια γεύματα και μασάζ

Γ. Π.
φορτώνει....