17.5 C
Άγιος Νικόλαος
27 Οκτωβρίου 2021
Food & Beverages Ξενοδοχεία Τοπικά

Agrocrete – Συνταγές “κρητικές γεύσεις”

Η ανάγκη για τη δημιουργία του σήματος «κρητικές γεύσεις», ήταν απόρροια μιας κοινής προσπάθειας ανάδειξης της γαστρονομικής κουλτούρας του νησιού και παράλληλα προώθησης των τοπικών προϊόντων, στους επισκέπτες του νησιού.
Το σήμα αυτό, «αναδεικνύει τη γωνιά» του μπουφέ του κεντρικού εστιατορίου των all inclusive ξενοδοχείων, με τοπικές συνταγές, παρασκευασμένες με κρητικά ποιοτικά προϊόντα που έχουν παραχθεί στην κρητική γη.

Οι «κρητικές γεύσεις» στο μπουφέ των τουριστικών καταλυμάτων, δίνουν την ευκαιρία στον επισκέπτη, να βιώσει μία γαστρονομική εμπειρία τοπικών γεύσεων στο πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό γεύμα.

Συνταγές φτιαγμένες με προϊόντα από τους κρητικούς γεωργούς και κτηνοτρόφους, μοναδικές σε γεύση και διατροφική αξία, «εμπνευσμένες» από το κρητικό εδεσματολόγιο και τις αξίες της Κρητικής Διατροφής. Κομμάτι του γαστρονομικού πλούτου του νησιού και της πολιτισμικής παράδοσης & κληρονομιάς.


Η Αγροδιατροφική Σύμπραξη σε συνεργασία με την Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης, δημιούργησαν ένα φυλλάδιο με προτεινόμενες συνταγές για τον μπουφέ των ξενοδοχείων και τουριστικών καταλυμάτων στο πλαίσιο της δημιουργίας του σήματος «κρητικές γεύσεις».

custom-logo

Η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης, η οποία ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2012, συνιστά μία εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

  • Στοχεύει στην ενίσχυση του αγροδιατροφικού τομέα και των προϊόντων της Κρήτης, εστιάζοντας στη στρατηγική ανάπτυξη του πρωτογενούς και του δευτερογενούς τομέα και στην άμεση σύνδεσή τους με τον τουρισμό και με τις υπηρεσίες εστίασης.
  • Σχεδιάζει και υλοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα προβολής και προώθησης των κρητικών προϊόντων και της γαστρονομικής κουλτούρας του νησιού, στο πλαίσιο των οποίων διοργανώνει σεμινάρια και ενημερωτικές εκδηλώσεις.
  • Υποβάλλει και διαχειρίζεται εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα.
  • Το πρόγραμμα της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης με τίτλο «The European Food Masters- Taste the authentic» αποτελεί μια ολοκληρωμένη δράση προβολής των προϊόντων της Κρήτης και εστιάζει σε τρεις κατηγορίες προϊόντων: τα Π.Ο.Π. (Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης), τα Π.Γ.Ε. (Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης) και τα Βιολογικά Προϊόντα. Η καμπάνια αποσκοπεί μέσα από μια σειρά πολλαπλών ενεργειών στην προώθηση, την αναγνώριση και κατά συνέπεια την κατανάλωση των Π.Ο.Π., Π.Γ.Ε. και Βιολογικών προϊόντων στην εγχώρια και τη Γερμανική αγορά.
  • Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι, του ευρύτερου επιχειρησιακού και στρατηγικού σχεδιασμού «Καλάθι Αγροτικών Προϊόντων» της Περιφέρειας Κρήτης.
  • Το βασικό πλεονέκτημα του φορέα είναι ο θεσμικός του ρόλος, καθώς λειτουργεί στην υπηρεσία του αγρότη, του μεταποιητή, του εμπόρου, του βιοτέχνη, της τοπικής κοινωνίας και γενικότερα των προϊόντων, εξασφαλίζοντας μια σχέση φερεγγυότητας και σταθερότητας μεταξύ τους.
  • Έχει δημιουργήσει και κατοχυρώσει, τα σήματα «κρήτη-Γενέτειρα αξιών», «κρητική κουζίνα», «κρητικό μπακάλικο», “κρητικό δεκατιανό”, “κρητικές γεύσεις” και «επισκέψιμα οινοποιεία». Συμβάλλει καθοριστικά και αποτελεσματικά στην πιστοποίηση της αξίας των προϊόντων, στην αύξηση της κατανάλωσής τους στις ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης και γενικά στην ευρύτερη προβολή της Κρητικής Διατροφής. Συνδέοντας τον πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό, ενισχύει τον γαστρονομικό και οινικό τουρισμό του νησιού.
Ακολουθήστε το filoxenianews στο Facebook και στο Twitter

Δείτε ακόμα

Μάρι Δασκαλαντωνάκη: «Στην Ελλάδα έχουμε πλέον το καλύτερο τουριστικό προϊόν της Ευρώπης»

Γ. Π.

ΟΛΗ: Επιλογή του Λιμένος Ηρακλείου ως κορυφαίο Λιμάνι της Ευρώπης για το 2021 στα 28α Bραβεία World Travel Awards

Μ. Τ.

Η Γερμανία κατατάσσει την Κρήτη στις περιοχές υψηλού κινδύνου

Γ. Π.

Δευτέρα 1η Μαρτίου-Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τις κατεδαφίσεις

N. K.

Έρχεται “χρυσή” δεκαετία για τον τουρισμό της Κρήτης

Γ. Π.

Πρωτοβουλίες για την ανάδειξη του «οινοτουρισμού» με εκκίνηση από την Σαντορίνη με 2ημερη εκδήλωση-συνέδριο

Ν. Π.
φορτώνει....