Νέα δεδομένα δημιουργεί η πανδημία του κορονοϊού, με την τάση που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό και θέλει τους τουρίστες να συνδυάζουν διακοπές και εργασία να εμφανίζεται και στην Ελλάδα, καθώς χιλιάδες στελέχη ευρωπαϊκών εταιρειών επιλέγουν δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας προκειμένου να περάσουν τον χειμώνα.
Με δεδομένο ότι η τηλεργασία έχει επικρατήσει σε μεγάλο βαθμό στην αγορά εργασίας εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης, ολοένα και περισσότεροι απασχολούμενοι σε πολυεθνικές με έδρα ευρωπαϊκές πρωτεύουσες επιλέγουν φέτος να εργάζονται από κάποιον ελληνικό τουριστικό προορισμό, συνδυάζοντας τη χαλάρωση με τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι εκείνοι που αποφάσισαν να παρατείνουν τις διακοπές τους εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που έχουν ληφθεί εξαιτίας της πανδημίας.
Διαβάστε ακόμα:
- Μείωση των μισθών των ξενοδοχοϋπαλλήλων από 15% έως και 20% ζητούν οι ξενοδόχοι
- Αυτά είναι τα 5 καλύτερα νησιά για το 2021, σύμφωνα με το ταξιδιωτικό περιοδικό Conde Nast Traveller
- Πιστοποιητικό εμβολιασμού: Είναι αναγκαίο για να σωθεί η σεζόν;
- Τα εργατικά κέντρα Κρήτης ζητάνε με επιστολή τους την επανάληψη των σεμιναρίων COVID-19
Αντιλαμβανόμενοι τη δυναμική που έχει η συγκεκριμένη τάση, ο ένας µετά τον άλλο οι tour operators, µε πρώτη την TUI, κινούνται επιθετικά, δημιουργώντας πακέτα που συνδυάζουν τη διαδεδομένη πλέον τηλεργασία µε διαμονή σε κάποιον προορισμό διακοπών, µε στόχο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των ταξιδιωτών.
Στην κατεύθυνση αυτή, η TUI, ένας από τους πιο ισχυρούς tour operators παγκοσμίως, επιδιώκει να εντάξει πιλοτικά στα προγράµµατά του τον νέο αυτό τύπο διακοπών, το workation, όπως έχει επικρατήσει να λέγεται (από τον συνδυασμό των λέξεων work/εργασία και vacations/διακοπές), προσφέροντας στους εργαζομένους επιχειρήσεων τη δυνατότητα να εργαστούν από ξενοδοχεία που βρίσκονται σε προορισμούς διακοπών, έτσι ώστε να µμπορούν να απολαμβάνουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες µετά τη δουλειά, χωρίς να χάνουν ούτε ηµέρα από την εργασία τους.
Όπως, μάλιστα, τόνισε ο διευθυντής µάρκετινγκ της TUI, Frans Leenaars,
«αυτά τα προγράµµατα, που καλύπτουν µια νέα ανάγκη, η οποία επιτείνεται στην εποχή του κορωνοϊού, είναι µια ενδιαφέρουσα πρόταση τόσο για τον εργοδότη όσο και για τον εργαζόμενο».
Αυτή τη στιγµή διεξάγεται πιλοτικά ένα τέτοιο πρόγραµµα µε ομάδα εργαζομένων από επτά εταιρείες της Ολλανδίας και του Βελγίου, οι οποίοι διαμένουν σε ξενοδοχεία της εταιρείας στην Πορτογαλία.
Οι υπάλληλοι εργάζονται απολαμβάνοντας παράλληλα τις ανέσεις του ξενοδοχείου και τις ομορφιές του προορισμού, γεγονός που δημιουργεί µια νέα τάση. Αλώστε, µε δεδομένο ότι ένα νέο περιβάλλον αποτελεί συχνά κίνητρο για δημιουργικότητα και παραγωγικότητα, αρκετές είναι οι εταιρείες που δεν διστάζουν να καινοτομήσουν και στο πλαίσιο της αναζήτησης νέων τρόπων για να διατηρήσουν τους υπαλλήλους τους σε εγρήγορση, επιλέγουν αυτή τη µορφή εργασίας που συνδυάζει και τις διακοπές.