22 C
Άγιος Νικόλαος
21 Ιουνίου 2021
Ξενοδοχεία Τουρισμός

Αφιέρωμα: «Elounda Beach Hotel» Το ξενοδοχείο θρύλος της Ελούντας

Πολυτελές θέρετρο με ιστορία

Κρήτη! Ένας πραγματικός παράδεισος. Άλλωστε δεν έχουν άδικο όσοι υποστηρίζουν ότι η Κρήτη είναι από μόνη της ένα κράτος. Τα χωριά πανέμορφα, τα τοπία ειδυλλιακά, οι άνθρωποι φιλόξενοι και το φαγητό… απλώς υπέροχο.

Μοναδική θέα, κάθε είδους exclusive παροχές και πάνω από όλα μια μαγευτική τοποθεσία. Το Elounda Beach, ένα παραμυθένιο θέρετρο στο νότιο άκρο της Κρήτης, στον Αγ. Νικόλαο θεωρείται από τους γνωρίζοντες ένας κλασσικός προορισμός πολυτελείας.

Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική του νησιού και το καταπράσινο περιβάλλον δένουν αρμονικά και προκαλούν δέος σε κάθε επισκέπτη. Η πολυτελής διαμονή, συμπεριλαμβανόμενων όλων των ανέσεων και η ζεστασιά του ανθρώπινου δυναμικού υπόσχονται μοναδικές και αξέχαστες διακοπές σε κάθε επισκέπτη.

Είκοσι πέντε χρόνια στη λίστα των κορυφαίων του κόσμου

Το να ξέρεις από που ξεκίνησες, είναι πολύ σημαντικό… Πολλώ δε μάλλον όταν μιλάμε για τον ελληνικό Τουρισμό, τον στυλοβάτη της εθνικής οικονομίας.

Ο Μανώλης Ρασούλης, μια κινητή «εγκυκλοπαίδεια» για τον ελληνικό Τουρισμό, μας έκανε την τιμή να μας διαθέσει μια σειρά φωτογραφίες, από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας  του εμβληματικού Elounda Beach, που εξελίχθηκε σε σημείο αναφοράς για τον ελληνικό Τουρισμό, όχι μόνο επειδή ήταν ένα από τα πρώτα ελληνικά ξενοδοχεία διεθνούς τουρισμού.

Το εξαιρετικό αυτό ξενοδοχείο, το οποίο ασφαλώς δεν ήταν το πρώτο ξενοδοχείο μαζικού τουρισμού, δημιουργήθηκε από την  αείμνηστη Νάκου, που μαζί με τον Σωτήρχο έφτιαξαν προγενέστερα το MINOS BEACH. Η Νάκου, αγόρασε το οικόπεδο και ακολούθως με τον Γιώργο και Σπύρο Κοκοτό, κατασκεύασαν το Elounda Beach, το 1971.

Το 1983 ο Κώστας Μαντωνανάκης εξαγόρασε το μερίδιο της Νάκου και το υπόλοιπο 50% αργότερα, το 1987, εξελίσσοντάς το σε ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία, τουλάχιστον της Μεσογείου.


Είχαν προηγηθεί αρκετά ξενοδοχεία, μεταξύ των οποίων το 1954 στη Ρόδο, το Cairo Palace, του αειμνήστου αιγυπτιώτη δάσκαλου Νικόλαου Καπετανάκη εκ Καρπάθου ορμώμενου, στην Κέρκυρα το Club Med το 1951, κ.λπ…

Απολαύστε τις φωτογραφίες, με τα credits και τις ευχαριστίες στο Μανώλη Ρασούλη!!!

πηγη: money-tourism.gr

Ο ΙΣΟΒΙΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ELOUNDA BEACH, ΜΑΝΟΛΗΣ ΡΑΣΟΥΛΗΣ,( Mετά από σχεδόν 50 χρόνια παρουσίας στον τουρισμό, ο… ισόβιος διευθυντής των ξενοδοχείων Elounda Beach και Bay Palace Μανόλης Ρασούλης αποχώρησε το 2019 λόγω συνταξιοδότησης).Μέσα από συνεντεύξεις που έχει δώσει στην εφημερίδα και ιστοσελίδα patris (το 2006 και 2018) μας βοηθάει να καταλάβουμε γιατί το ELOUNDA BEACH είναι ένας θρύλος της περιοχής και γενικά του ελληνικού τουρισμού:

Προσοχή στη λεπτομέρεια

“Αυτό είναι το μυστικό μας για να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες που σε ποσοστό 75% είναι επαναλαμβανόμενοι. Δίνουμε μεγάλη σημασία στη λεπτομέρεια και στην προσωπική επαφή μαζί τους” λέει στην “Π” ο κ. Μανόλης Ρασούλης, ο οποίος διευθύνει εδώ και 46 χρόνια τα ξενοδοχεία Elounda Beach και Bay, τα οποία είναι μέλη των The Leading Hotels of the World από το 1992.  Ο κ. Ρασούλης, ο οποίος όλες αυτές  δεκαετίες έχει υποδεχθεί στο εμβληματικό ξενοδοχείο της Κρήτης ηγέτες κρατών, πρίγκιπες, διάσημους καλλιτέχνες, γνωστούς επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο, μιλά στην “Π” για τις συνεχείς προσπάθειες να προσφέρει το Elounda Beach στους πελάτες του περισσότερα από εκείνα που φαντάζονται ότι θα είχαν ή θα ζητήσουν.  “Ο πελάτης αυτής της κατηγορίας του ξενοδοχείου μας έχει πάντα δίκιο. Όταν καλούνται να πληρώσουν υψηλές τιμές είναι αυτονόητο ότι θα ζητήσουν και το ανάλογο σέρβις” τόνισε και μας εξήγησε ότι στα δύο ξενοδοχεία πέντε άτομα από το προσωπικό είναι επιφορτισμένα με τους παλιούς πελάτες του ξενοδοχείου, ώστε να γνωρίζουν όλες τις επιθυμίες τους στη διάρκεια των διακοπών τους.

Πεντακόσια άτομα προσωπικό

Την υψηλή σεζόν φιλοξενούνται περίπου 1.000 πελάτες την ημέρα, ενώ ο αριθμός του προσωπικού φτάνει τα 500 άτομα. Έτσι, η αναλογία είναι ένας εργαζόμενος προς δύο πελάτες του ξενοδοχείου.

“Ο υπάλληλος είναι συνεχώς δίπλα τους, πριν προλάβουν να ζητήσουν κάτι το έχουν στη διάθεσή τους. Εμείς ψάχνουμε τους φιλοξενούμενούς μας για να τους προσφέρουμε ό,τι χρειαστούν, δεν μας αναζητούν εκείνοι” τονίζει ο διευθυντής της μονάδας, ο οποίος δεν κουράζεται να επαναλαμβάνει στο προσωπικό “τη μεγάλη σημασία της λεπτομέρειας”.  Επιπλέον, ο ίδιος αναφέρει ότι το ξενοδοχείο έχει δικό του έμμισθο, μόνιμο υπάλληλο στο αεροδρόμιο, που φροντίζει για το τσεκ-ιν των πελατών τού ξενοδοχείου και τους διευκολύνει σε ό,τι χρειαστούν.  Η συνέντευξη με τον κ. Ρασούλη ακολουθεί:

Ερωτ: Έμφαση δίνετε και στη γαστρονομία. Πόσα εστιατόρια υπάρχουν και από τι τιμή αρχίζει το κόστος ενός δείπνου;

Απ: Οι πελάτες του Elounda Beach έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τόσο τα εστιατόρια του ξενοδοχείου όσο και του όμορου ξενοδοχείου μας, του Elounda Bay Palace, και έτσι έχουν τη δυνατότητα χρήσης 2 κεντρικών εστιατορίων με μπουφέ και 7  a la carte εστιατόρια με γαλλική, ιταλική, ελληνική, περουβιάνικη και γκουρμέ κουζίνα. Επίσης υπάρχουν 7 μπαρ εκ των οποίων 2 βρίσκονται πάνω στη θάλασσα. Ένα πλήρες δείπνο με ποτό στοιχίζει από 80-100 ευρώ το άτομο.

Ερωτ: Η γενικότερη οικονομική κρίση έχει αλλάξει με κάποιο τρόπο τις συνήθειες των πελατών σας;

Πριν λίγα χρόνια κάποιοι συναγωνίζονταν ποιος θα ανοίξει τις πιο ακριβές σαμπάνιες. Τώρα συμβαίνει αυτό;

Απ: Θα έλεγα ναι, τις έχει αλλάξει. Θέλουν να περάσουν καλά τόσο αυτοί όσο και οι οικογένειές τους, χωρίς να θέλουν να προκαλέσουν όπως έκαναν στο παρελθόν.

High tech βίλες για τους λάτρεις της τεχνολογίας

Ερωτ: Είναι βέβαιο ότι συνεχίζουν να έρχονται επώνυμοι για διακοπές. Εμείς οι δημοσιογράφοι το μαθαίνουμε ή σε πολλές περιπτώσεις όχι  επειδή οι πελάτες ζητούν ιδιωτικότητα;

Απ: Ένας από τους λόγους που πολλοί διάσημοι επισκέπτες επιλέγουν το ξενοδοχείο μας είναι η ασφάλεια που νιώθουν κοντά μας και η εξασφάλιση της ανωνυμίας τους κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Εάν παρά τη θέλησή μας ακουσθεί το όνομά τους, προσπαθούμε να αποκρύψουμε την παρουσία τους, τουλάχιστον κατά την περίοδο της εδώ παραμονής τους και εάν πρέπει να το επιβεβαιώσουμε, τότε μόνο, μετά την αναχώρησή τους, διότι εμείς οφείλουμε να τους προστατεύσουμε και να σεβαστούμε την επιθυμία τους.

Αυτό που θέλουμε είναι να βλέπουμε την ικανοποίηση στα πρόσωπα όλων ανεξαιρέτως των ανθρώπων που φιλοξενούμε εδώ.

Η φιλοσοφία του ξενοδοχείου μας είναι να παρέχει άριστες υπηρεσίες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φεύγουν ευχαριστημένοι, να ξανάρχονται πίσω και να διαφημίζουν το ξενοδοχείου μας “στόμα με στόμα”. Αυτή είναι τελικά και η καλύτερη διαφήμιση.

Θυμήστε μας κάποια ονόματα διάσημων φιλοξενούμενών σας ;

Απ: Σε όλα αυτά τα 34 χρόνια μου συνεχής παρουσίας στο Elounda Beach έχουν περάσει εκατοντάδες χιλιάδες φιλοξενούμενοι και παρά την φιλοσοφία μας να κρατάμε την ανωνυμία των πελατών μας για προσωπικούς τους λόγους, θα αναφέρω μόνο τα ονόματα μερικών διασήμων επισκεπτών: όπως της “θλιμμένης” Βασίλισσας της Περσίας Σοράγια , η επίσκεψη της οποίας μας δημιούργησε μεγάλο πονοκέφαλο για το πώς θα καταφέρναμε να κρατήσουμε τότε τους παπαράτσι μακριά απο το Elounda Beach, της συζύγου του προέδρου της Γαλλίας κυρίας Pompidou, του αείμνηστου Willy Brandt, τον αείμνηστον προέδρο της Γερμανίας Carstens.

Επίσης πάρα πολλοί δημοφιλείς ΄Ελληνες καλλιτέχνες όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη, Τζένη Καρέζη, Αλέκος Αλεξανδράκης, Μάνος Κατράκης κλπ.

Επίσης ανάμεσα στους διάσημους επισκέπτες μας οφείλω ακόμη να αναφέρω τον αντιπρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών κον Dick Cheney, τόν Δούκα του Westminster, τον αείμνηστο πρόεδρο Francois Μιττεράν, τόν πρώην πρόεδρο της Τσεχίας κον Χάβελ, τον πρώην πρόεδρο της Φιλανδίας κον Ahtisaari, τον κο Σαρτζετάκη Χρήστο πρώην Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, τον αείμνηστο πρόεδρο Ανδρέα Παπανδρέου, τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κο Κάρολο Παπούλια, την οικογένεια του αείμνηστο κου Κων/νου Μητσοτάκη, τον πρώην πρωθυπουργό κο Κώστα Σημίτη, καθώς επίσης και τους : Kofi Annan (Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών), Dr. Heinz Fischer (Ομοσπονδιακό Πρόεδρο Αυστρίας), Οικογένεια Swarovski (για 30 συνεχόμενα χρόνια), τη διάσημη σοπράνο Monserat Caballe, τον Ισπανό σκηνοθέτη βραβευμένο με ΄Οσκαρ Pedro Almodovar, τη τραγουδίστρια Mariah Carey, τη Νανα Μούσχουρη, τη Βίκη Λέανδρος, το Ντέμη Ρούσσο, το διάσημο ποπ συγκρότημα U2 με τον Bonno και την παρέα του, την διάσημη Ντίβα Milva που κατά την περίοδο των διακοπών της έδωσε μια συναυλία στο αμφιθέατρο του ξενοδοχείου μας αποσπώντας τον θαυμασμό τόσο των Ελλήνων όσο και των ξένων πελατών μας, την Εθνική μας Ομάδα πόλο Γυναικών καθώς και δημοφιλείς ΄Ελληνες και ξένους ποδοσφαιριστές συμπεριλαμβανομένων 9 Ελλήνων Διεθνών μετά την κατάκτηση του ΕURO 2004 και των Ronaldo, Figo και πάνω από 30 άλλους ξένους διεθνείς ποδοσφαιριστές και μπασκετμπολίστες.

Ερωτ: Εκτός από το περίφημο τζάκι που φτιάξατε αυθημερόν σε μια παραλία για να ικανοποιήσετε έναν Σαουδάραβα πρίγκιπα, τι περίεργα και παράξενα σας έχουν ζητήσει, κατά καιρούς, κάποιοι από τους απαιτητικούς πελάτες ;

Απ: Αφού αναφέρεστε στο περιβόητο τζάκι, οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν το πιο δύσκολο απʼόλα τα άλλα, για τον εξής λόγο: Ο πρίγκιπας το ζήτησε στις 14.30΄ να το έβρισκε έτοιμο για το ίδιο βράδυ, όταν θα επέστρεφε στο ξενοδοχείο από την εκδρομή που είχε προγραμματίσει να πάει.

Παρʼόλο ότι την ημέρα αυτή (17-5-2001) ήταν γενική απεργία βρήκα τον κατασκευαστή τζακιών, στην περιοχή του Ρεθύμνου και τον παρακάλεσα παρά την απεργία να εφοδιαστεί με τά σχετικά του υλικά, δηλ. μαντεμένια κομμάτια, μάρμαρα, καπνοδόχο, την υάλινη πόρτα και την βάση του τζακιού και να βρίσκεται στο Ελούντα Μπήτς γύρω στις 18.00΄. ΄Επρεπε να αρχίσουμε το κτίσιμο του τζακιού μετά τις 19.00΄ που θα έφευγαν οι πελάτες από το Μπάρ της Βεγγέρας που είναι πάνω στην θάλασσα για να πάνε για το δείπνο τους και σε διάστημα 2 μόνο ωρών στήθηκε το τζάκι. Στις 21.00΄ όταν ο πρίγκιπας επέστρεψε από την εκδρομή του στο Λασίθι βρήκε το τζάκι ήδη αναμμένο να τον περιμένει.

Γιά μας δεν ήταν το πρόβλημα να κτίσουμε το τζάκι για ένα βράδυ. Το πρόβλημα το είχαμε μετά, όταν βλέποντας την ευτυχία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο του πρίγκιπα, τον άκουσα να μου ζητάει, παρότι το ξενοδοχείο ήταν γεμάτο, να του κρατήσω το μπάρ αυτό, που είναι το πιο πολυσύχναστο μπάρ του ξενοδοχείου, αποκλειστικά και μόνο για την παρέα του και ταυτόχρονα να ετοιμάσουμε 4 διαφορετικούς μπουφέδες στον ίδιο χώρο, έχοντας στο καθένα χωριστά ότιδήποτε φαγητό υπήρχε στον τιμοκατάλογο του ελληνικού εστιατορίου, του ιταλικού, του πολυνησιακού και του γκουρμέ εστιατορίου γιά να τρώνε καθόλη την διάρκεια της νύκτας περιμένοντας την ανατολή του ηλίου.

Αυτό το γεγονός δημιούργησε δυσαρέσκεια στους άλλους πελάτες του ξενοδοχείου μας αλλά αφού ο πρίγκιπας ήταν τρισευτυχισμένος μαζί με την παρέα του, για να ευχαριστήσω και τους άλλους πελάτες μετά την αναχώρηση του πρίγκιπα (19-5-2001) και για 4 ημέρες κράτησα το τζάκι και τους έδωσα το δικαίωμα να πίνουν δωρεάν στην υγειά του πρίγκιπα.

Το γενικό συμπέρασμα ήταν ότι ο πρίγκιπας ήταν τόσο ευτυχισμένος με τις διακοπές του στο Elounda Beach που όταν τον αποχαιρέτησα στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, μου ανέφερε ότι θα έπρεπε σε όλη τη διαδρομή από το Ηράκλειο μέχρι να φθάσει στο παλάτι του στην Σαουηδική Αραβία να με ευχαριστεί και θεωρούσε ότι δεν θα ήταν αρκετό για να εκφράσει τις θερμές ευχαριστίες του για το σέρβις που του κάναμε κατά την τετραήμερη διαμονή του.

Πάρα πολλοί δε μας λένε ότι αφού κατορθώσαμε να κάνουμε ευτυχισμένο το συγκεκριμένο πρίγκιπα αυτό και μόνο πιστοποιεί τον υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρουμε τόσο στο Elounda Beach όσο και στο Elounda Bay Palace.

Ερωτ: Συμβαίνει συχνά κάποιοι .. κακομαθημένοι φιλοξενούμενοί σας, να ζητούν απίθανα πράγματα και να κάνουν συνεχώς το προσωπικό να τρέχει ;

Απ: Κατ΄ αρχάς οφείλω να διευκρινίσω ότι για μένα δεν υπάρχουν κακομαθημένοι φιλοξενούμενοι. Ίσως απαιτητικοί πελάτες που και αυτό το καταλαβαίνω, γιατί όταν καλούνται να πληρώσουν υψηλές τιμές αυτονόητο είναι ότι θα απαιτήσουν και το ανάλογο σέρβις.

Αυτό λοιπόν το μήνυμα προσπαθώ να περάσω και στο προσωπικό των ξενοδοχείων μας, λέγοντας τους ότι θα πρέπει να βάζουν τον εαυτό τους στη θέση του πελάτη και έτσι θα καταλάβουν και αυτοί ότι ο πελάτης της κατηγορίας των ξενοδοχείων μας έχει πάντα δίκιο.

Κάποια χαρακτηριστικά γεγονότα είναι η διοργάνωση ρομαντικού δείπνου για 2 άτομα με δάδες και κεριά σε απομονωμένο μέρος στο νησάκι Κολοκύθα για πρόταση γάμου, μια άλλη διοργάνωση ιδιωτικού πάρτυ, όπου κοπέλες ντυμένες γοργόνες προσέφεραν σόου συγχρονισμένης κολύμβησης, και “ολόσωμο μπάνιο” με σαμπουάν σε γαϊδουράκια προκειμένου να μη μυρίζουν και να τα χρησιμοποιήσουν πελάτες για την άνοδο τους στο σπήλαιο του Δία στο Λασίθι.

Ερωτ: Ως γενικός διευθυντής του Elounda Beach έχετε γνωρίσει πάρα πολύ κόσμο. Ποιες προσωπικότητες σας εντυπωσίασαν περισσότερο ;

Απ: Χωρίς να θέλω να αδικήσω τους υπολοίπους με εντυπωσίασαν ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου, ο κος Κάρολος Παπούλιας, ο κος Κώστας Σημίτης μαζί με τον καθηγητή αδελφό του κο Σπύρο Σημίτη, ο ο αείμνηστος Κων/νος Μητσοτάκης ο κος Kofi Annan καθώς και όλη η οικογένεια SWAROWSKI. Όλοι τους ήταν αρκετά προσιτοί και διακριτικοί.

Ερωτ: Ποιοι σας έκαναν εντύπωση για το χαμηλό προφίλ και την απλότητά τους;

Απ: Για το χαμηλό προφίλ ξεχωρίζουν ο πρώην πρόεδρος της Γερμανίας κον CARSTENS ο οποίος κυκλοφορούσε χωρίς σωματοφύλακες και βοηθούς καθώς και η κα. Mary Robinson πρώην Ύπατος Αρμοστής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ και πρώην πρόεδρος της Ιρλανδίας για την σεμνότητα και απλότητα κατά τη διάρκεια της διαμονής της καθώς επίσης και το πρόεδρο HAVEL της Τσεχίας.

Ερωτ: Έχει συμβεί να σας ξυπνήσουν μέσα στη νύχτα γιατί σας ζήτησε κάποιος πελάτης, για να παραπονεθεί ή να ζητήσει κάτι;

Απ: Παρότι το κινητό μου είναι 24ώρες ανοικτό κάθε μέρα και στην κάρτα μου πάντοτε υπάρχουν τα προσωπικά μου νούμερα τηλεφώνου, λόγω καλής οργανώσης και εκπαίδευσης των υφισταμένων μου πολύ σπάνια με ενοχλούν, καθότι είμαι υπέρ της πρωτοβουλίας από τους βοηθούς μου. Αρκεί βέβαια να ενημερωθώ άμεσα προτού είναι πολύ αργά και ειδικά εάν πρόκειται για θέμα υγείας των φιλοξενουμένων μας και των συνεργατών μου.

Η απορία πολλών είναι, αν οι διάσημοι επισκέπτες πολυτελών ξενοδοχείων, πληρώνουν κανονικά τη διαμονή τους ή φιλοξενούνται, αφού η παρουσία τους είναι μια ζωντανή διαφήμιση για τη μονάδα.

Οι διάσημοι πελάτες όπως και όλοι οι επισκέπτες του ξενοδοχείων μας καλύπτουν κανονικά τη διαμονή και τις καταναλώσεις τους χωρίς εξαιρέσεις. Μέσα στην φιλοσοφία μας είναι να τους προσεγγίσουμε για να τους γνωρίσουμε καλύτερα και να είναι για μας οι καλύτεροι πρεσβευτές στο να κάνουμε ακόμα πιο γνωστά την πολυτέλεια, το σέρβις, την τοποθεσία και το όνομα των ξενοδοχείων μας δια να μας επισκεφτούν ακόμα περισσότεροι και να συνεχισθεί ο “μύθος του Elounda Beach” που τελικά αυτό βοηθάει και στην επίτευξη των υψηλών μας οικονομικών στόχων.

Ερωτ: Πόσο εφικτό είναι, σ΄ένα μεγάλο συγκρότημα σαν το δικό σας με εκατοντάδες εργαζόμενους και πελάτες να μην δημοσιοποιηθεί η επίσκεψη ενός επωνύμου ;

Απ: Ένας από τους λόγους που πολλοί διάσημοι επισκέπτες επιλέγουν το ξενοδοχείο μας είναι η ασφάλεια που νιώθουν κοντά μας και η εξασφάλιση της ανωνυμίας τους κατά την διάρκεια των διακοπών τους.

Αυτό μας το είχε τονίσει αρκετές φορές ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου λέγοντας μας ότι μόνο στο Ελούντα Μπήτς πραγματικά ηρεμούσε μακριά από κάθε αδιάκριτο βλέμμα.

Ερωτ: Οι τιμές του ξενοδοχείου σας, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για τις σουίτες, φέρνουν ίλίγγο. Με τι λογαριασμούς φεύγουν οι πάμπλουτοι πελάτες σας ;

Απ: Οι τιμές είναι ανάλογες των υπηρεσιών και δραστηριοτήτων που προσφέρει το ξενοδοχείο. Πάντοτε προσπαθούμε να έχουμε την ανάλογη τιμή η οποία έξαρτάται ανάλογα με το μέγεθος της σουίτας, την τοποθεσία της και γενικά τη ζήτηση που υπάρχει για την συγκεκριμένη σουίτα.

Δεν σας κρύβω ότι ό ίλιγγος δεν προέρχεται τόσο από την τιμή, όσο από το γεγονός ότι πολλές φορές όταν έχεις 2 η 3 διαφορετικούς πελάτες που διεκδικούν ένα χρόνο πριν την ίδια σουίτα με το συγκεκριμένο αριθμό, χωρίς να θέλεις να στενοχωρήσεις κανένα προσπαθούμε αρκετές φορές με την Σολωμόντια λύση να επιβεβαιώνουμε τη μια χρονιά στον ένα την δε άλλη χρονιά στον άλλο πελάτη μας.

Ερωτ: επιτυχημένος γενικός διευθυντής πολυτελούς ξενοδοχείου, τι δεν πρέπει να ξεχνάει ποτέ ;

Απ: Ένας επιτυχημένος γενικός διευθυντής θα πρέπει να φροντίζει να έχει ευχαριστημένο και ικανοποιημένο πρώτα από όλα το προσωπικό του ώστε και το προσωπικό να φροντίζει να αντανακλά την ικανοποίηση του στους φιλοξενουμένους του ξενοδοχείου τους.

Ο πελάτης θα πρέπει να νοιώθει την ικανοποίηση ότι τόσο το προσωπικό του ξενοδοχείου όσο και η γενική διεύθυνση είναι πάντα κοντά του και ότι κάνουν ότι είναι δυνατόν δια να έχει μια ευχάριστη και αξέχαστη διαμονή με αποτέλεσμα να γίνεται επαναλαμβανόμενος πελάτης που ειδικά στην περίπτωση του Ελούντα Μπήτς το έχομε επιτύχει ανεβάζοντας το ποσοστό πέρα του 75% της επαναλαμβανόμενης πελατείας.

πηγη: patris.gr

πηγη:eloundabeach.gr

Δείτε ακόμα

Τουρισμός: «Ο ελεγμένος τουρίστας είναι ο τουρίστας του 2021 για την Ελλάδα»

Γ. Π.

Η Μάλτα δίνει έως και 200 ευρώ στους τουρίστες που την επιλέγουν

N. K.

Με ένα ποδήλατο και ένα σακίδιο!

Γ. Π.

Εκτός πράσινης λίστας τα Ελληνικά και Ισπανικά νησιά για τους Βρετανούς.

N. K.

Φ. Γεννηματά: Να μην επαναληφθούν τα περσινά λάθη στο άνοιγμα του τουρισμού – Ανάγκη μέτρων στήριξης

Γ. Π.

Πιθανότητα να ενταχθεί η Κρήτη στην πράσινη λίστα των Βρετανών σύμφωνα με την Telegraph

Ν. Π.
φορτώνει....